De grote SEO-verkiezing

MisterV

Well-known member
De Zwam-partij splitst zich af van andere topics en zoekt een SEO* voor het Zwam-forumgedeelte. Graag uw kandidatuurstelling inclusief programmapunten hieronder alvorens er een verkiezing plaatsvindt. Let wel, Zwam blijft lid van het internationaal gerechtshof en is tegen importtarieven die worden gehoffen op zever in pakskes. Kandidaten die dit als programmapunt hebben worden bij voorbaat geweerd van de verkiezingen. Afsplitsingen ter optimalisatie van de CEO zijn aandelenpakket zijn toegestaan.

* Seriousnotserious Executive Officer

Ik stel mij kandidaat. Hierbij mijn programmapunten:

- De frituurtopic naar Zwam halen waar hij thuishoort
- Slyke helpen met het oplossen van dat gekreun op zijn slaapkamer.
- Forumgebruiker aanstellen als Mod
- Zogenaamde experts als Roger Housen en Tom Sauer hier hun eigen topic geven want hier doen ze minder volk kwaad dan op TV.
- Elke eerste woensdag van de maand komt Julie Taton hier meebabbelen

we zijn nog niet vergeten waar je de vorige keer bij de grote soa-verkiezing allemaal ingestoken hebt.
FTFY

Het modteam geraakt sindsdien die hardnekkige infectie niet meer kwijt. Dat heb je als men telkens opnieuw weer de rangen wil sluiten, als ik de geruchten in het feedbacktopic mag geloven. Een feedbackloop van jewelste noemt men dat.

Anyway, mods zijn uitgesloten van kandidatuurstelling. Geen SEO met SOA. Dat heeft de vanondernemenraad beslist.

FTFY

Het modteam geraakt sindsdien die hardnekkige infectie niet meer kwijt. Dat heb je als men telkens opnieuw weer de rangen wil sluiten, als ik de geruchten in het feedbacktopic mag geloven. Een feedbackloop van jewelste noemt men dat.

Anyway, mods zijn uitgesloten van kandidatuurstelling. Geen SEO met SOA. Dat heeft de vanondernemenraad beslist.
Dit vraagt toch een eigen topic.

Terug
Bovenaan