Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ma nu zijt ge een ander zijn paralel aant kapen. Of is mister V u dubbelaccountNeenee, schat. Een échte Seoking had al 9 uur en 11 minuten een parallel topic lopen, zodat er twee tegelijk actief zijn![]()
Schat, ik gaan vanaf nu iedereen schat noemen... Is t goe chou ?Ma nu zijt ge een ander zijn paralel aant kapen. Of is mister V u dubbelaccount
Zeker, heten beverSchat, ik gaan vanaf nu iedereen schat noemen... Is t goe chou ?
De SoaKing?Te laat jongens. De Seoking is al bekend en gekroond voor het leven.
#StealTheStop
Mij gedacht!Het is toch al van post #2 overduidelijk wie hier de pdg gaat worden van dat spel?
07/05 is de dag, beste kindjes!
Mij gedacht!
And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!
Aangezien Julie mijn running mate beschouw ik de comissie als partijdig. Bijgevolg is de comissie genoodzaakt mij als SEO aan te stellen of de stemming open te stellen voor het publiek.Allen: Gelieve hieronder foto's van uzelf in bikini te posten zodat Julie kan overgaan tot quotering. Foto's van anderen resulteren in een ongeldigverklaring van uw kandidatuur.
Bij stemming wordt het aantal stemmen vermenigvuldigd met het aantal punten dat je kreeg van Julie. De persoon met de hoogste score wordt SEO.
Inmiddels betekenen wij
Met de meeste hoogachting
De kiescommissie
De stemming gebeurt publiek, na quotering van de bikinifoto's door Julie.Aangezien Julie mijn running mate beschouw ik de comissie als partijdig. Bijgevolg is de comissie genoodzaakt mij als SEO aan te stellen of de stemming open te stellen voor het publiek.
Onder welke nickname gaat Julie Taton hier opereren op het forum?De stemming gebeurt publiek, na quotering van de bikinifoto's door Julie.
Miss SlykeOnder welke nickname gaat Julie Taton hier opereren op het forum?
De stemming gebeurt publiek, na quotering van de bikinifoto's door Julie.
Zoals gewoonlijk als loser:Onder welke nickname gaat Julie Taton hier opereren op het forum?