R1TM1X
Well-known member
Zelfs zwift verklaart hem zot want ze kondigen vandaag aan dat buitenritten ook gaan beginnen meetellen voor zwift exp.Waarom, waarom zelfs??![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs zwift verklaart hem zot want ze kondigen vandaag aan dat buitenritten ook gaan beginnen meetellen voor zwift exp.Waarom, waarom zelfs??![]()
Even bevestigen dat dit werkt op Windows 11 PC met de Zwift Click.Er is een virtueel schakelen op mywhoosh.
![]()
MyWhoosh op Instagram : "Meet MyShift: the virtual gear-shifting solution that lets you adjust resistance on the fly via the Link App or in-game controls. With 30 virtual gears, tackling any terrain has never been easier or more fun! [NewRelease, Ap
178 likes, 18 comments - mywhoosh op March 14, 2025: "Meet MyShift: the virtual gear-shifting solution that lets you adjust resistance on the fly via the Link App or in-game controls. With 30 virtual gears, tackling any terrain has never been easier or more fun! [NewRelease, AppUpdates...www.instagram.com
en nog een stapje verder dat ik straks ga proberen.
Eerst mijn oude tablet (samsung tab s3) eens updaten en het ideale os vinden om mywhoosh beter te draaien.
Ander vraagje, heeft het zin om die dozen bij te houden van de zwift ride?
Op android op mijn Samsung werkt het niet.Even bevestigen dat dit werkt op Windows 11 PC met de Zwift Click.
Kickr Headwind en zeer tevreden van. Vooral het feit dat die automatisch harder/trager blaast op basis van jouw hartslag is een genot. Nadeel: niet goedkoop, maar heb die gelukkig tweedehands kunnen kopen voor een mooie prijs. Dus anders even FB market/2dehands checken?Welke ventilator gebruiken jullie?
Welke ventilator gebruiken jullie?
Wat is een mooie prijs?Kickr Headwind en zeer tevreden van. Vooral het feit dat die automatisch harder/trager blaast op basis van jouw hartslag is een genot. Nadeel: niet goedkoop, maar heb die gelukkig tweedehands kunnen kopen voor een mooie prijs. Dus anders even FB market/2dehands checken?
Amazon linkWelke ventilator gebruiken jullie?
Hier dezelfde. Heel content van. Luxe van een afstandsbediening valt niet te onderschatten imo.
Is echt een beest van een ventilator, zeker voor de prijs als je vergelijkt met de wahoo, elite, jet-black ventilatorsMerci voor de reacties. Bovenstaande zie ik bij sommige zelfs dubbel staan precies.
Voor €100 en was zo goed als nieuwWat is een mooie prijs?
Vermits ik nooit buiten ga fietsen, mag het wel iets goeds zijn.

Daarmee dat ik voor de tweedehands kickr headwind ben gegaan. Maar dus geen moment spijt gehad.Ik zet mijn raam open, voorlopig voldoende probeer ik mezelf wijs te makenWelke ventilator gebruiken jullie?
.Allez jong nooit buiten rijden!Wat is een mooie prijs?
Vermits ik nooit buiten ga fietsen, mag het wel iets goeds zijn.
Ik ga het wel zeggen: buiten is veel leuker.Allez jong nooit buiten rijden!
Je mist wat man, ik ga niet zeggen leuker. Maar toch zeker niet onaangenaam.
En het minder effectief trainen per tijdseenheid valt ook al bij al wel mee.
Allez jong nooit buiten rijden!
Je mist wat man, ik ga niet zeggen leuker. Maar toch zeker niet onaangenaam.
En het minder effectief trainen per tijdseenheid valt ook al bij al wel mee.
Ik ga het wel zeggen: buiten is veel leuker.