De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

Nu ik een paar trainingen van whoosh heb geregistreerd op mijn fenix 6x, ga ik de overstap maken om te trainen mijn horloge adhv de suggestie van de dag.

Eergisteren gaf die een hersteltraining van een half uurtje aan. Gisteren een training van 1h40min bvb.

Deze trainingen wil ik combineren met de lopen adhv suggestie van de dag.

Nu een ander vraagje. Welke wielmaat zet ik op de vermogensmeter? 2,07 zoals in de wahoo app staat? Ik weet dat snelheid niet uitmaakt als je op vermogen traint.

En anders eens zien om die parameter van snellheid volledig uit te schakelen.

Er is een virtueel schakelen op mywhoosh.

en nog een stapje verder dat ik straks ga proberen.

Eerst mijn oude tablet (samsung tab s3) eens updaten en het ideale os vinden om mywhoosh beter te draaien.

Ander vraagje, heeft het zin om die dozen bij te houden van de zwift ride?
Even bevestigen dat dit werkt op Windows 11 PC met de Zwift Click.

Welke ventilator gebruiken jullie?
Kickr Headwind en zeer tevreden van. Vooral het feit dat die automatisch harder/trager blaast op basis van jouw hartslag is een genot. Nadeel: niet goedkoop, maar heb die gelukkig tweedehands kunnen kopen voor een mooie prijs. Dus anders even FB market/2dehands checken?

Kickr Headwind en zeer tevreden van. Vooral het feit dat die automatisch harder/trager blaast op basis van jouw hartslag is een genot. Nadeel: niet goedkoop, maar heb die gelukkig tweedehands kunnen kopen voor een mooie prijs. Dus anders even FB market/2dehands checken?
Wat is een mooie prijs?

Vermits ik nooit buiten ga fietsen, mag het wel iets goeds zijn.

Merci voor de reacties. Bovenstaande zie ik bij sommige zelfs dubbel staan precies.

Ik heb ook gewoon een cheapo gekocht op bol.com
Doet wel wat het moet doen, al vraag ik mij wel een beetje af hie het zou zijn met zo'n duurdere

Wat is een mooie prijs?

Vermits ik nooit buiten ga fietsen, mag het wel iets goeds zijn.
Allez jong nooit buiten rijden!
Je mist wat man, ik ga niet zeggen leuker. Maar toch zeker niet onaangenaam.
En het minder effectief trainen per tijdseenheid valt ook al bij al wel mee.

Allez jong nooit buiten rijden!
Je mist wat man, ik ga niet zeggen leuker. Maar toch zeker niet onaangenaam.
En het minder effectief trainen per tijdseenheid valt ook al bij al wel mee.

Ik ga het wel zeggen: buiten is veel leuker.

Mijn passie ligt bij lopen. We hebben een zwift ride gekocht omdat ik precies blessure gevoelig ben een de vrouw ook thuis wat wilt fietsen. Dus ik heb me voorgenomen om zwemmen, fietsen en lopen te combineren.

Ik heb geen koersfiets een ga voorlopig die investering ook niet doen.
Wie weet op een dag...

Terug
Bovenaan