De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

Zwift Academy 2021 - VO2 max training zopas gedaan.
Hakte er toch stevig in!

Donderdag een zwift race, vrijdag nog een of andere training waar ik nog over moet nadenken hoe diep ik die dag wil gaan en dan zondag Beach Race in De Panne.

Misschien doe ik mee met de A-categorie om mij te prikkelen zo lang mogelijk aan te klampen wat zondag ook nodig zal zijn.

Kickr Gen 1 begon gisteren wat moeilijk te doen dus support gecontacteerd.
Black friday deal op de kickr V5 ondertussen gescoord, als mijn Kickr Gen 1 nog gefixt gaat worden of dergelijke kan ik die nog altijd verkopen.

Kickr Gen 1 begon gisteren wat moeilijk te doen dus support gecontacteerd.
Black friday deal op de kickr V5 ondertussen gescoord, als mijn Kickr Gen 1 nog gefixt gaat worden of dergelijke kan ik die nog altijd verkopen.

Hier moet ik mijn kickr core terugsturen, das al de tweede…

Ergens ook aan het twijfelen om de Kickr te kopen nu met BF en dan mijn reconditioned corr te verkopen. Opleg zal mij wel 3-400 kosten, waar ik op zich weinig zin in heb want voor het overige supertevreden van die core..

Net de laatste rit van de Tour of Makuri gereden, in een groepje van een man of 12 waaronder Eric Schlange van ZwiftInsider. T ging alleszins goed vooruit...

Goedkoper Abo zwift zal er niet in zitten met black friday zeker?
Daar vrees ik voor.
Sokken, handdoeken en drinkbussen daar is de kans wel toe.

Zo een deal zou nadelig zijn voor bestaande leden. Of ze zouden die korting ook moeten toekennen voor mensen met een actief abonnement, wat ze denk ik niet zullen doen.

Zwift Academy 2021 - VO2 max training zopas gedaan.
Hakte er toch stevig in!

Donderdag een zwift race, vrijdag nog een of andere training waar ik nog over moet nadenken hoe diep ik die dag wil gaan en dan zondag Beach Race in De Panne.

Misschien doe ik mee met de A-categorie om mij te prikkelen zo lang mogelijk aan te klampen wat zondag ook nodig zal zijn.
mijn ketting sloeg af en toe door wanneer ik meer kracht zette.
Zo afgevallen bij de tweede klim.

Tijd voor een nieuwe cassette denk ik.
Kosten stoppen toch nooit bij fietsen :)

Net alvast kids account aangevraagd op zwift. Zou gratis zijn tot 15jaar.
Cassette nog wisselen en dan kan hij zijn Sint cadeau in gebruik nemen.

Kan toch bijna niet?
In w/kg?
fatguyinspandex-1-01.jpg

Terug
Bovenaan