De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

Jij hebt hem al besteld, maar levering heeft nu vertraging?

Zou ik tijdelijk iets tweedehands kopen?
Inderdaad. Als je nu bestelt ga je denk ik nog heel lang moeten wachten op een jetblack

In jouw schoenen kocht ik een wahoo kickr core (om te houden) - of gelijkaardig. De Jetblack ga je denk ik voor april niet zien.

Tijdelijk tweedehands en erna doorverkopen kan natuurlijk ook, maar dat lijkt mij zo'n gedoe. Gewoon blijven rijden op de tweedehands kan natuurlijk ook

Inderdaad. Als je nu bestelt ga je denk ik nog heel lang moeten wachten op een jetblack

In jouw schoenen kocht ik een wahoo kickr core (om te houden) - of gelijkaardig. De Jetblack ga je denk ik voor april niet zien.

Tijdelijk tweedehands en erna doorverkopen kan natuurlijk ook, maar dat lijkt mij zo'n gedoe. Gewoon blijven rijden op de tweedehands kan natuurlijk ook
https://www.2dehands.be/v/sport-en-...957-wahoo-kickr-v5-eventueel-volledige-set-up

750 voor alles is dat een ok prijs denkte? (heb nog ook geen fiets die ik er kan op zetten, vorig jaar een tweedehands koersfiets gekocht die ik nog altijd gebruik).

Volgens mij zijn hier verschillende mensen met die wahoo. Ik ben eigenlijk niet heel vertrouwd met hun aanbod.

Iemand zal wel reageren of dat al dan niet een goeie deal is :)

Ik kan van harte de Zwift RIde aanbevelen, zeker als je nog geen fiets hebt om op de trainer te zetten.
Hier nog altijd aan het overwegen.

Makkelijk aan te passen voor 2 personen?

Welke abonnementen heb je nodig voor gebruik? Zwift zelf? Joint? Trainerroad?

Hier nog altijd aan het overwegen.

Makkelijk aan te passen voor 2 personen?

Welke abonnementen heb je nodig voor gebruik? Zwift zelf? Joint? Trainerroad?
- Dat aanpassen lijkt me goed te doen, max 3 schroeven losdraaien (zadelpen, stuurhoogte en reach). Elk verstelbaar onderdeel is duidelijk gemerkt zodat je gemakkelijk telkens weer de juiste maat kunt instellen.

- De Ride is ontwikkeld voor Zwift, dat is echt plug-and-play (bij de Kickr Core zit trouwens een kortingscode voor een jaarabonnement op Zwift, 144,99 euro voor een jaar). Met een third-party app zou het virtueel schakelen blijkbaar ook werken in andere apps, @Str8_6 weet daar meer over.

Ik heb de mijne trouwens gekocht met 10% korting met de code Vivelezwift.

Er zitten idd platte pedalen bij. Maar klikpedalen zijn zoveel fijner.
Dan moet ik eens kijken voor klikpedalen.

Een training kan met gsm? Heb geen laptop of tablet.

Kan je een zwift account delen? Het zou voor mijn vrouw en mij zijn.

Dan moet ik eens kijken voor klikpedalen.

Een training kan met gsm? Heb geen laptop of tablet.

Kan je een zwift account delen? Het zou voor mijn vrouw en mij zijn.
Als je steeds uw FTP aanpast dan kan dat ja.
Of nooit in ERG modus rijdt en niks geeft om uw zone aanduiding.

Je kan die via gsm aansturen ja. Maar je kan ook mywhooqh of andere platformen gebruiken.

Als je steeds uw FTP aanpast dan kan dat ja.
Of nooit in ERG modus rijdt en niks geeft om uw zone aanduiding.

Je kan die via gsm aansturen ja. Maar je kan ook mywhooqh of andere platformen gebruiken.
Beetje info opgezocht. Als ik het goed begrijp, kan ik andere apps dan zwift gebruiken. Rouvy wel met meer functionaliteit bvb maar mywhoosh enkel met de trainer.

De zwift ride is besteld.

Ben eens benieuwd.

Heeft decathlon een huismerk met kledij en schoenen? Ik heb niks van meer van dat alles.

Laatste vraagje. Laptop of tablet?

Ik heb nu wel geen tablethouder erbij genomen. In het begin zal de smartphone wel dat werk doen.

Terug
Bovenaan