De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

Hier deel ik een zwift ride met een vrouw. Drie schroeven los en vastdraaien om ze van maat te veranderen.

Ik gebruik mywhoosh met een apart profiel voor haar en mij.
Werkt dit goed met MyWhoosh? Ik dacht altijd dat de Zwift Ride enkel goed met Zwift werkte vanwege het virtueel schakelen.

Er zit een chart bij waarbij je het stuur, hoogte stuur en zadel kunt afstellen en nadien zelf kunt finetunen.

Werkt dit goed met MyWhoosh? Ik dacht altijd dat de Zwift Ride enkel goed met Zwift werkte vanwege het virtueel schakelen.
ondertussen werkt zwift al met andere platformen ook waarbij je het schakelen kan gebruiken. Met Rouvy sowieso want dat heb ik al gedaan. Ik dacht dat het met mywoosh ook ging.

Fiets gisteren op de rollen gezet (Zwift). Vitessen (behalve de zwaarste) schieten door bij het trappen. Wat kan de oorzaak zijn?

Fiets gisteren op de rollen gezet (Zwift). Vitessen (behalve de zwaarste) schieten door bij het trappen. Wat kan de oorzaak zijn?
uw ketting slijt samen met uw cassette. Als je die ketting opeens op de rollen gebruikt met een andere cassette kan dat inderdaad doorschieten. Het beste roteer je meerdere kettingen voor één cassette om zo die laatste veel trager te verslijten. Ik reed ook altijd met een extra ketting specifiek voor de rollen.

uw ketting slijt samen met uw cassette. Als je die ketting opeens op de rollen gebruikt met een andere cassette kan dat inderdaad doorschieten. Het beste roteer je meerdere kettingen voor één cassette om zo die laatste veel trager te verslijten. Ik reed ook altijd met een extra ketting specifiek voor de rollen.
Door aankoop nieuwe fiets zal mijn oude standaard op de rollen blijven. Dus best nieuwe ketting dan op de oude voor op de rollen?

Vandaag hier voor de eerste keer geprobeerd zwift te gebruiken op een samsung galaxy tab a8. Had vooraf wat opgezocht op reddit en overal probleemloos.
Hier draaide hij voor gene meter.. enorm veel lagg op het scherm, reageert amper..
iemand die weet aan wat het zou kunnen liggen?

Terug
Bovenaan