Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Imo kan je dan beter eerst een ramp test doen. Vervolgens kan je eventueel op basis van die uitslag een 20 minute test doen. Als je op de ramp test een FTP uit komt van 250W doe je de 20 minute test dan aan 263-264W:Dus als beginner die nog nooit een FTP test gedaan heeft (en terug vanaf 0 start wegens lange reis zonder fiets) is een ramp test meer aanbevolen? (Ik vermoed dat Zwift ook wel zo'n protocol heeft?)
Want totaal geen idee hoe ik mijn huidige FTP zou moeten inschatten, behalve laag.![]()
Contradictio in terminis!korte LSD trainingen (1u - 1u30)
Is duurtraining niet de betere/ correctere term dan?LSD is bij deze gebruikt als een hartslag/powerzone en niet als een type training![]()

Ik snap u volledig. Moet aan hammies werken maar die yoga oefening voor de hammies is zeer confronterendQua strength pik ik er ook gewoon trainingen uit. Ondertussen al veel nieuwe oefeningen ontdekt dat ik het de laatste 2x zonder systm heb gedaan.
Yoga heb ik nog maar 1x geprobeerd. Ik voelde me een plank als ik die vrouw bezig zag![]()

Velominati rule #5Bij mij doet een ramptest wel wat langer als 2min pijn![]()

duurtraining die niet lang duurt dan?Is duurtraining niet de betere/ correctere term dan?![]()
Ja natuurlijk. Duurtraining slaagt op de zone die je lang zou kunnen volhouden, wat lang en kort is dat is subjectief en voor iedereen anders.duurtraining die niet lang duurt dan?

Sommigen vonden dat nodig.Ik wist zelfs niet eens dat er een apart topic was, hulde voor de mention!
Ps: kcal![]()
635 km en 6516 hm op een maand tijd.Ook eens gekeken. Op 3 jaar 7590 kms en 47570 hm.