Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suito t voor die prijs is echt een koopjeIk twijfel als beginner tussen de Elite Suito T ( nu in promo voor 400 eur) of de Tacx Flux S smart (+500€).
Iemand die zijn ervaringen kan delen met 1 van deze 2?
Wel een kleine vertanding. Als je daarmee de alpe du zwift naar boven wil rijden ga je afzien.Zwift biedt op hun webshop eigen cassetten aan voor trainers: https://www.zwift.com/eu/shop/product/microshift-trainer-cassette?Cassette+Type=11-Speed
Iemand ervaring mee? Wel cheap alleszins
Thx. Ik vermoed gewoon compatibel met alle fietsen (ikzelf heb een Trek Domane AL 3)? Gewoon 9 speed casette monteren en ik ben vertrokken?Suito t voor die prijs is echt een koopje
Zwift biedt op hun webshop eigen cassetten aan voor trainers: https://www.zwift.com/eu/shop/product/microshift-trainer-cassette?Cassette+Type=11-Speed
Iemand ervaring mee? Wel cheap alleszins
Daarvoor dient de trainer difficulty ehWel een kleine vertanding. Als je daarmee de alpe du zwift naar boven wil rijden ga je afzien.

Ja maar wil wel zeggen dat je met die vertanding ook buiten moet rijden tenzij je die fiets enkel voor de rollen gebruikt.Daarvoor dient de trainer difficulty eh![]()
Dat snap ik niet?Ja maar wil wel zeggen dat je met die vertanding ook buiten moet rijden tenzij je die fiets enkel voor de rollen gebruikt.
Ja maar je derailleur is afgesteld op 1 casette. Als je een andere vertanding gebruikt dan moet je die opnieuw afregelen.Dat snap ik niet?
Cassette hangt op uw trainer, en een andere op uw achterwiel voor buiten toch ?
Ik twijfel als beginner tussen de Elite Suito T ( nu in promo voor 400 eur) of de Tacx Flux S smart (+500€).
Iemand die zijn ervaringen kan delen met 1 van deze 2?
Heb nog geen problemen gelezen op dat vlak dus normaal moet dat passen.Thx. Ik vermoed gewoon compatibel met alle fietsen (ikzelf heb een Trek Domane AL 3)? Gewoon 9 speed casette monteren en ik ben vertrokken?
Die Elite al out of stock. Ge moet er toch snel bij zijn dees dagen..
Mijn broer heeft de suito en is er zeer tevreden van.Ik heb die Suito-T vorig jaar gekocht voor mijn vrouw, en ik vind dat een rampzalig slechte trainer.
ERG-mode swingt daarop echt de pan uit, stel je ERG in op 100W, dan fluctueert deze tussen de 50 a 160W.
Hiervoor contact opgenomen met Elite, logs moeten doorsturen enz en voor hen viel dit binnen de normen...
Ja maar je derailleur is afgesteld op 1 casette. Als je een andere vertanding gebruikt dan moet je die opnieuw afregelen.
Het is ook wel de bedoeling dat je een constante cadans trapt natuurlijk, doe je dat niet dan trekt de trainer bij.Ik heb die Suito-T vorig jaar gekocht voor mijn vrouw, en ik vind dat een rampzalig slechte trainer.
ERG-mode swingt daarop echt de pan uit, stel je ERG in op 100W, dan fluctueert deze tussen de 50 a 160W.
Hiervoor contact opgenomen met Elite, logs moeten doorsturen enz en voor hen viel dit binnen de normen...
Dat is een beetje zoals met een Rolls-Royce rijden en zeggen dat een Peugeot niet deugt.Het is natuurlijk zo dat ik enkel kan vergelijken met een Kickr en Neo.
Qua accuraatheid van de ERG-mode gaat er niets boven de Kickr.
Maar qua rijgevoel steekt de Neo er toch bovenuit, beste koop die ik ooit gedaan heb.

Is dat niet enkel omdat de Wahoo’s zelf al afvlakken in het signaal dat ze doorgeven, maar dat je in realiteit net hetzelfde trapt als bij de Neo?Het is natuurlijk zo dat ik enkel kan vergelijken met een Kickr en Neo.
Qua accuraatheid van de ERG-mode gaat er niets boven de Kickr.
Maar qua rijgevoel steekt de Neo er toch bovenuit, beste koop die ik ooit gedaan heb.
Is dat niet enkel omdat de Wahoo’s zelf al afvlakken in het signaal dat ze doorgeven, maar dat je in realiteit net hetzelfde trapt als bij de Neo?