Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha daar gaat mijn anonimiteitEr is vandaag maar 1 race in Parijs geweest dus het moet deze zijn.
77kg en 10,2w/kg voor zijn 15" power. Maar vooral, 1' aan 7,3w/kg. Dat is wel sterk voor een B-renner
In een gebalde sprint is het vaak iemand die richting de 12w/kg gaat die de zege pakt, maar hier lijkt het dus een wat langere effort geweest te zijn.
https://zwiftpower.com/events.php?zid=2665331
. Heart rate kan je broadcasten als ant+/bt signaal. Staat in settings ergens. Verder zou ik gewoon mn zwift training syncen, die GPS positie van zwift naar horloge sturen kan niet denk ikEfkes een vraagje voor de garmin (fenix) gebruikers onder de zwifters.
Als ik indoor ride gebruik tijdens het zwiften zijn de gereden afstand van de garmin en zwift niet gelijk.
Is er een manier om dit te koppelen en ook om eventueel heart rate naar zwift te sturen?

Lol en dat met maar 3,5u in de week te rijden.Haha daar gaat mijn anonimiteit.
Nu kun je me wel eens opzoeken en zien dat ik geen zever vertel hier.
77kg inderdaad en een ftp van 292 gereden in mijn eerste wedstrijd. Nu denk ik wel als ik een ftp test zou doen dat er nog een stuk bij kan.
Het was inderdaad een langere sprint daarom dat ik bang was dat ik te vroeg ging stilvallen maar dat gebeurde niet.
De wedstrijd zelf was ook niet bijzonder lastig waardoor ik wel nog iets over had.

Sterk dat je een race wint met eigenlijk "slechts" 292ftp en 77kg.77kg inderdaad en een ftp van 292 gereden in mijn eerste wedstrijd.
Dat is nochtans perfect in de B categorie 3,7w/kg.Sterk dat je een race wint met eigenlijk "slechts" 292ftp en 77kg.
Mij lukt het maar niet... Dat sprinten kan ik zo moeilijk na een wedstrijd.
Deze week 10de van >500 tijdens 3de etappe Tour de Zwift. De volledige wedstrijd reed ik met overschot. Maar het is moeilijk, of zelfs onmogelijk, om op zwift solo een wedstrijd hard te maken. Iedereen gokt gewoon op z'n sprint in de finale. En als je dan niet >1000w komt in de sprint na een race, of het parcours niet echt kent om te weten wanneer je moet beginnen met de sprint. Dan lukt het gewoon niet.
Ik denk van me eens aan een tijdrit te wagen. Maar dan moet ik eerst een TT fiets kopen.
Net eens bekeken. Ik zit 17 weken op zwift en ik heb 46u gereden. Wat eigenlijk uitkomt op 2u45min. Dus nog minder dan ik dacht maar de tijd dat ik er op zit is wel redelijk intens en ik kan redelijk diep gaan wat als nadeel heeft dat ik soms wel eens langer moet recupereren. Ook ben ik zeer gevoelig aan mijn knieën na een drukkere week voel ik ze soms en daarom sla ik wel eens een rit over. Tips en trics tegen kniepijn mogen altijd gepost worden!Lol en dat met maar 3,5u in de week te rijden.
Ik vraag me oprecht af waarom de wereld zo oneerlijk is![]()
Beginnen met uw zadelhoogte correct te zetten, schoenplaatjes correct te zetten, zien dat je genoeg float hebt en ook zien dat je niet te veel stoempt (dus niet te veel op lage cadans rijden).Net eens bekeken. Ik zit 17 weken op zwift en ik heb 46u gereden. Wat eigenlijk uitkomt op 2u45min. Dus nog minder dan ik dacht maar de tijd dat ik er op zit is wel redelijk intens en ik kan redelijk diep gaan wat als nadeel heeft dat ik soms wel eens langer moet recupereren. Ook ben ik zeer gevoelig aan mijn knieën na een drukkere week voel ik ze soms en daarom sla ik wel eens een rit over. Tips en trics tegen kniepijn mogen altijd gepost worden!
Dat is nochtans perfect in de B categorie 3,7w/kg.
Tour de zwift is strikt genomen nu ook wel geen wedstrijd maar bon
Het probleem is dat solo tegenover een groep rijden gewoon heel lastig is. Wat trouwens niet anders is dan in het echt hoor. Om voor te blijven op een jagend peloton moet je ook serieus gas geven.
Mijn zadel mag misschien wel wat hoger, mijn schoenplaatjes staan redelijk los en mijn cadans is aan de hoge kant. Eerst eens beginnen met het zadel.Beginnen met uw zadelhoogte correct te zetten, schoenplaatjes correct te zetten, zien dat je genoeg float hebt en ook zien dat je niet te veel stoempt (dus niet te veel op lage cadans rijden).
En tdz is idd geen koers. Maar de eerste 50 rijden toch vaak om te winnen ;-)

Dan moeten ze niet zeggen dat het voor 1 - 5w/kg is heAls je wilt racen schrijf u dan in voor een race eh![]()

In kleine races komt dat net vaak voor. Ik rijd vaak races met 25 starters ofzo. Je vertrekt en er liggen er 5 af, van de overige 20 verlies je er onderweg nog enkele, nog een paar zijn al content dat ze kunnen volgen, nog een paar doen geen meter kop en willen puur op de sprint wachten, dan schiet er niet veel volk meer over dat al eens op kop komtIdd. Maar om te winnen met 3,7 is niet gebruikelijk…
. Ik heb al verschillende van die races gewonnen met 3,5w/kg.Zo voelt het idd soms wel :-D heb op mijn zwiftpower zelfs een 4,7w/kg staan = 15de plek.Ipv als een meute losgeslagen bizons een uur lang jezelf de nek af te rijden.
Het is niet per sé de grootte van het veld dat bepaald wat voor race je krijgt. Uiteraard is het standaard scenario in een koers van 50+ renners gewoon een sprint. Deel daarvan is het feit dat de draft van Zwift eigenlijk vooral in het voordeel werkt van het pack, zeker op rollend terrein. Daarnaast is het ook vaak heel moeilijk om weg te rijden omdat je sowieso in elke categorie de helft van u renners hebt die tegen de bovengrens van de categorie aanschuren of eigenlijk een cat hoger zouden moeten rijden maar sandbaggen.In kleine races komt dat net vaak voor. Ik rijd vaak races met 25 starters ofzo. Je vertrekt en er liggen er 5 af, van de overige 20 verlies je er onderweg nog enkele, nog een paar zijn al content dat ze kunnen volgen, nog een paar doen geen meter kop en willen puur op de sprint wachten, dan schiet er niet veel volk meer over dat al eens op kop komt. Ik heb al verschillende van die races gewonnen met 3,5w/kg.
Heb je een race met 150 starters dan is het een totaal ander verhaal. Ik heb hier een race op mijn ZP staan waar ik 40e werd met 3,8w/kg en bij de eerste 30 staan er 18 die minstens 4w/kg haalde. De ene B-race is de andere niet.
Die kleine races zijn gewoon een pak plezanter. Geef mij maar het spelletje tussen bepaalde renners in een kleine groep, zelf een bommetje gooien, zelf beslissen hoe diep ik die dag wil gaan. Ipv als een meute losgeslagen bizons een uur lang jezelf de nek af te rijden.
Men gebruikt de w/kg voor alle events ehDan moeten ze niet zeggen dat het voor 1 - 5w/kg is he![]()

4wkg is voor sommigen gewoon "ride" hé en besides: "it's never not a race".Men gebruikt de w/kg voor alle events eh
1-5 wilt gewoon zeggen voor iedereen toegankelijk, het is een gewoon ride event![]()

Heeft dat niet meer te maken met het feit dat je niet meet doet voor de overwinning en dat je in een groot event dus veel meer kans hebt van niet alleen te vallen als je er uit gereden wordt?Ik heb dan weer liever grotere races tegenover de kleinere.
In het A categorie heb je in die kleinere races meestal maar een stuk of 10 ingeschreven renners tegenover het b peloton die dan met 30 ofzo zijn.
Daar is het gewoon kwestie van in het begin mee te zijn en dan te kijken hoe je de sprint gaat aanpakken (voor de vlakkere events).
Ik ben zo iemand. Ik heb noch de benen, noch het karakter om die +10minuten durende start te kunnen verdragen bij de B's. Vooral dat laatste.Ik vind dat altijd vreemd: je hebt zo van die mensen die hun start gewoon compleet missen en dan 40km gewoon solo in dat race event liggen rijden... of zouden dat mensen zijn die bewust een leeg stuk weg willen hebben zodat er niemand in de weg rijdt?
) en 74 kilo zou dat normaalgezien eigenlijk geen probleem mogen geven