De grote snooker/biljart/pool thread

Is een geweldige affiche, dat zeker, maar liever als finale dan toch.

Vandaar liever een andere tegenstander gehad eerlijk gezegd. Ik gun Brecel het allerbeste, maar ik ga nooit tegen Ronnie supporteren.
Ik ben redelijk neutraal ook in die match hoor, may the best win, maar ik blijf wel een Belg uiteraard. Voor mij zal elke uitslag goed zijn, zolang ze er maar beiden voor willen gaan

En als je al niks van horden meer moet nemen is het glansrandje op je kroon ook niet meer zo blinkend eh. Beiden zijn natuur talenten. Ik zie niks liever dan dat...

Ronnie is dan wel master om iemand uit de match te houden, getuige de match tegen Vafaei die nu loopt

Een beetje een late reactie, ik ben meteen gaan slapen, maar ik ben alweer wakker lol. Hij maakte het nog erg spannend. Mentaal is Luca echt wel sterker geworden de laatste seizoenen, hij laat de schouders niet meer zo snel hangen als het even niet goed loopt. Ik zie al uit naar de kwartfinale (hopelijk tegen Ronnie). Voor de organisatoren natuurlijk een droomaffiche. :tongue:

Jammer van het Chinese gokschandaal, maar ik mis de geschorste spelers eigenlijk niet. Er zijn zoveel beloftevolle Chineze spelers die staan te drummen om de top te bereiken. 1 van die spelers is "Si Jiahiu" (die daarstraks verrassend Murphy klopte), maar je hebt er nog wel een paar zoals bijvoorbeeld Zhou Yuelong. Ik vind het wel ongelooflijk dom en naïef dat het jonge Chinese talent, Xintong zich daartoe heeft laten verleiden. Je staat in de top-10 als 26 jarig toptalent. Is het dan al dat risicio waard om vals te spelen? Blijkbaar wel?
Of hij levenslang geschorst moet worden? Laten we eerlijk zijn: Dan hadden ze Higgins ook levenslang moeten schorsen. Aan die laatste hangt ook een reukje aan. Iedereen verdient een 2de kans, maar slim was het absoluut niet.

En dan heb je nog Vafaei die een beetje gekke interviews doet ivm Ronnie en daarvoor wordt afgestraft. :tongue: Voor hemzelf niet de beste zet, voor het snooker eerlijkheidshalve toch weer 'reclame'.
Is een geweldige affiche, dat zeker, maar liever als finale dan toch.
Anderzijds, stel dat Luca plots een non match speelt tegen -laten we zeggen- een zekere Jak Jones (hij staat verrassend 10-6 voor tegen Neil Robertson). Ah wel dan heb ik liever dat hij in een kwartfinale, de boot in gaat tegen Ronnie :tongue:

Zo kan je het ook bezien he! En wint hij van Ronnie, zoveel te beter. Maar winst of verlies, tegen Ronnie gaat -over éénder welke score- gewoon niemand verbaasd zijn.

Anyways, Ronnie is en blijft de grote favoriet tegen Luca. Williams is zoals gezegd een halve Mount Everest, maar Ronnie dat is DE Mount Everest. :tongue: Dus tenzij die eerste iets minder is en Luca weer top is, zie ik de kwartfinale dit jaar toch het eindstation worden (wat geen schande zou zijn). Maar ik hoop eerste en vooral dat de match spannend zal zijn.

Laatst bewerkt:
En Ronnie steelt een frame van Vafaei. 60-59 in frame 10 :rofl:zo staat het nu 8-2 ipv 7-3.
Vafaei gaat op geen enkel cadeau mogen rekenen van Ronnie, hij gaat helemaal door de gehaktmolen.

Mijn bovenstaand interview was dus fake he (wat al wel duidelijk was ;)), maar het klopt als een bus: Heel het seizoen hebben we niet het A-spel van Ronnie gezien, maar dit is nu wel zijn A-spel (Allé hij kan natuurlijk nog altijd als een pudding in elkaar zakken, maar hij is duidelijk geprikkeld). Vafaei heeft het natuurlijk zelf gezocht, dit laat ie niet zomaar passeren.

Hij laat in alle geval niet veel punten liggen en het kon nog zwaarder geweest zijn. Mocht ik kunnen inzetten, ik zou betten dat Vafaei niet meer dan 5 frames zal binnenhalen...
Ronnie doet er echt alles aan Vafaei niet eens 5 frames te gunnen.
Het gaat erg hard nu. 10-2! Ronnie zal straks goed SLAPEN! (Hint hint :tongue: )

Laatst bewerkt:
En Ronnie steelt een frame van Vafaei. 60-59 in frame 10 - zo staat het nu 8-2 ipv 7-3.
Vafaei gaat op geen enkel cadeau mogen rekenen van Ronnie, hij gaat helemaal door de gehaktmolen.
Idd een steal met 1 punt op overschot, en mooie tafel die hij geledigd heeft...

Zou wel goed zijn voor hemzelf, dagje extra rust...en spijt dat ik de bet niet heb ingezet...

Ohwla, possible 147

Echt waar, ik heb daar van zodra ik het wist speciaal vrijdag niks voor ingepland, ik hoop op een totale annihilation van Vafaei door een vintage super sterke Ronnie :love: . Veel vertrouwen in!
Komt toch redelijk in de buurt :love: .

En weg ermee zegt ie! 13-2. Ronnie is een leuke kerel - hij gaat nu even slapen. :rofl:

Je kan elke speler wel eens uitdagen (ook wereldtoppers), ze hebben allemaal wel eens een slechte dag.
Uitgezonderd Ronnie. Als hij echt gemotiveerd is, dan mag je er zeker van zijn: Dan is hij gewoon altijd top.
Die mens ademt gewoon 'snooker'.

In het echt leven, zijn het natuurlijk geen vijanden, dat zag je ook meteen na de match.
Dit was (deels) gespeeld. Maar hij was iets TE .. en dan krijg je dit :tongue:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan