Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darters zien er fysiek op het eerste zicht niet fit uit, met een hangend buikje vaak, maar ik daag iedereen hier uit om zoveel uren gewoon recht te staan al die tijd tijdens al die trainingsarbeid... Rechtstaan en constant in beweging zijn, niet te onderschatten, echt niet!
. Vergelijk eens de top tien van schaken met de top tien van darts
.
.Id maar hij pakt hem niet. 16-10.Yeah he's in the zone
En net als ik dat zeg laat hij nog kansje aan selby

Je steekt er de draak mee, dartsen is gelijk een hele dag flaneren in een winkelstraat, op het einde ben je ook kapot aan de voeten, ik toch
Dit was de wereldkampioen darts in 2004. Het is ook niet dat een professionele dartsmatch zo lang duurt. Ik durf eigenlijk nog te zeggen dat "schaken" fysiek intensiever is. Vergelijk eens de top tien van schaken met de top tien van darts
.
Snooker is dan meerdere sessies van een paar uur.
Als je dan Jimmy White hoort hoe hij tijdens iedere pauze een "lager" binnenkapt in zijn gouden jaren, dan had ik ook niet het gevoel dat "conditie" een beslissend element is in snooker.
Vraag me af waarom Brecel daarnet niet gewoon die roze lichtjes erin tikt ipv die bal op blauw? Was mijn inziens toch een veel logischere optie geweest of heb ik iets over het hoofd gezien of zo?
hopelijk herpakt Brecel zich