De grote snooker/biljart/pool thread

Called it, finale avant la lettre

En ik verwacht ook gelijke stand eigenlijk

Edit, Luca 's longpots zijn wel on point, de kracht erachter, zuiver...

Laatst bewerkt:
Rudi die zich afvraagt of Brecel de blauwe bal zou spelen of verdedigen :ROFLMAO:

Bij eender welke andere speler zou je u dat kunnen afvragen ja.

Blue ball wins the session...

Man man, we beseffen niet wat een talent we in huis hebben, alvast niet op achterstand bij einde 2de session

8-8 zou gewoon terecht zijn. Beiden verdienen het gewoon om het uit te vechten tot het bittere einde.
Luca is gewoon Luca hé. En ik zou zelfs zeggen: Ik hoop dat hij gewoon zichzelf blijft.

Ja hij is licht autistisch (dat heeft hij zelf ook ooit gezegd). Ja hij is een beetje 'anders'.
Maar hij is gewoon zichzelf en hij heeft daar ook vrede mee.

What a match. Dit is beklijvende TV
I love Ronnie maar dit is voor zover ik herinner de beste match die ik op 20+ jaar al live bekeken heb.
Waarom? Omdat beiden tegelijkertijd top zijn.

Of toch zeker top-5 (omdat herinneringen vervagen).

Jammer genoeg is dit de finale niet.

Update: Luca wil Trump nog wat moe maken. Straks moeten ze weer opnieuw spelen .. in ieder geval 8-8.
Beiden gaan met een goed gevoel naar de avondsessie.

Soms had Luca wat geluk, soms weer Trump. Ook op dat vlak is het break-even.

Laatst bewerkt:
Er werd wel eens goed mee gelachen met Luca zijn triathlon trainingen maar ik ben quasi zeker: Trump traint conditioneel minstens even hard. Hij zegt dat gewoon niet luidop.

Conditie is voor het WK snooker enorm belangrijk. Een match duurt hier uren en fysiek niet top = You loose. Na urenlang snookeren mag je niet 'kaput' zitten of je wordt gewoon opgerold.

En nog een mythe trouwens: Dat Luca snel zijn geld door ramen en deuren zou buitensmijten. Mensen vergissen zich daar schromelijk in.
Hij koopt vooral luxe wagens en horloges en als hij ze nadien verkoopt maakt hij er géén winst op maar ook géén verlies. Een win win.
Zo'n luxezaken behouden gewoon hun waarde.

Hij is altijd zichzelf

Laatst bewerkt:
nostalgiasedge-tv.gif

FFS, eurosport... PC maar aan dan...

Ronnie go get him (en snel, rocket style...)

FFS, unibet, tijdens mijn wachten had ik mijn 5 euro ingezet gisteren, mag ik terug de min upload van 5 euro opladen om te mogen kijken bij unibet... Wtf voor ne arnaque site is da nu. (ter info ik had op luca ingezet, kon het ni laten :p)

Op wat kijk je? Ik heb geen TV, enkel streaming. Had verwacht dat Sporza dit wel zou streamen......
Via één van de BBC kanalen VPN (UK) router.

Ik zie Trump ermee gaan lopen. But we shall see. Anyways straks een staande ovatie voor beiden.

Laatst bewerkt:
Eurosport weet toch hoe ze het feesje moeten verknallen eh, die live stream is slecht
cmon Luca, volle focus nodig nu

En de ref maar ballen poetsen, lmao

Ze hebben daar precies de temperatuur wa hoger gezet...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan