De grote snooker/biljart/pool thread

Ik vrees ervoor maar het is nog niet gedaan en we weten allemaal dat je van Luca nooit gewonnen bent tot de laatste bal. Maar als Trump straks wint en dit niveau aanhoudt wie houdt hem dan van een 2de wereldtitel?

Een sterkere tegenstander dan Luca? Op dit ogenblik toch niet se. Zelfs Ronnie en Xintong spelen momenteel niet zo goed als deze twee mannen al getoond hebben.

Ik vrees ervoor maar het is nog niet gedaan en we weten allemaal dat je van Luca nooit gewonnen bent tot de laatste bal. Maar als Trump straks wint en dit niveau aanhoudt wie houdt hem dan van een 2de wereldtitel?

Een sterkere tegenstander dan Luca? Op dit ogenblik toch niet se. Zelfs Ronnie en Xintong spelen momenteel niet zo goed als deze twee mannen al getoond hebben.
De vos is wakker

Maar als je zulke dubbel zonder druk niet kan maken scheelt er toch ook ietske

De vos is wakker

Maar als je zulke dubbel zonder druk niet kan maken scheelt er toch ook ietske
Het vat af zo simpel is het gewoon se. Trump gaat fysiek precies niet kapot. En Luca strijdend ten onder. Finaal is diegene die na een slopende match fysiek overeind blijft diegene wint hé.

Zeker met dit heel erg hoge niveau.

Swoit sowieso een uitstekend WK van den Bullet whatever happens tonight. Toont alvast dat hij geen WK ééndagsvlieg is en hij ooit als hij er echt zin in heeft en een wat betere loting heeft (deze was toch echt de zwaarste) nog wel eens een keertje WK kan worden. Met de klemtoon op ALS.

Trump toont ook waarom hij momenteel de nummer 1 is.

Laatst bewerkt:
Leuk spelletje dat ze spelen, 4 op een rij, hoop dat Luca ook aan zet mag

Trump is precies aan het zeggen, waar is de Luca van daarnet??

Slaat toch ook nergens op dat deze sessies zo kort achter elkaar zijn vind ik. Nu niet per se omdat Brecel hier wss gaat verliezen, maar gewoon int algemeen heb ik dat altijd vreemd gevonden.

Die witte dat erin ging in dat laatste frame daarstraks gaat 'm nog zuur opbreken. 8-8 of 7-9 toch een hemelsbreed verschil. Degene dat op zo'n moment het laatste frame kan pakken heeft toch altijd dat mentale voordeel.

Boodschap is cristal clear nu, rug tegen de muur, maar nu begin ik er ook voor te vrezen, elke keer ie aan de tafel kwam knal bal, zit

Engelsen zullen dit graag zien voor hun kampioen

Maar eurosport kan toch wel elke keer under deliveren eh.

Eerlijk :

2 wereldkampioenen met een huge match van het jaar of de all time great tegen een Chinees die toch nog veel heeft te bewijzen, wa kiezen ze?? FFS

Volgen ze hun schematje of het tornooi vraag ik me dan altijd af

Winnaar wordt de WK dat is zeker

Van 1-5 naar 7-5 en daarna naar 8-12. Je moet zeggen zoals het is: Trump verslapte heel even en Brecel gaf hem een pak slaag.
Maar buiten dat dipje was Trump gewoon heel goed hé. En Brecel? Die had tegen elke andere kwartfinalist gewoon gewonnen hé. Inclusief dan Ronnie.

Gewoon de match van het jaar.

Swoit het is nog niet gedaan. Wie weet. :tongue:

Terug
Bovenaan