Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit toch wel imo.Luca is Luca die gaat gewoon voor de pot. Gaat ie er in dat is iedereen in extase. Gaat ie er niet in dan geeft ie het weg.
De scherpte lijkt gewoon wat weg en Trump heeft het momentum gepakt.
Game over.
2 jaar geleden was een unieke kans voor hem hé (en hij heeft ze gepakt ook).Zo alles of niets spelen, dan moeten de sterren goed zitten om op het allerhoogste niveau iedereen naar huis te spelen. Zoals 2 jaar geleden. Maar snooker is overwegend toch het spel van de beheersing, en wie dat koppelt aan talent, die komt nog steeds het verst.
8 keer zou wel sweet zijn, vind persoonlijk 8 een magisch getal, en tis niet of ie dit nog 20j gaat doen ehAch, volop maar hopen dat ronnie t ga worden eh
Niks tegen te beginnen
I agree. Iets onbesuisder en het had 13-10 of 13-11 gestaan, zoiets. Maar Luca is Luca hij wilde voor zijn shots blijven gaan.Ergens begint ie te twijfelen, of gewoon geen zin om voort te doen, ik heb het hier gepost die ene blauwe bal zei alles
Had hij dit nu aangevat als De finale, en in de rest van het tornooi op cruise modus, hij had het nog gewonnen imo, ok Trump mega sterk, maar heeft het gewoon met het kopke verloren vanavond, niks meer en niks minder

Toch al 1 op 2. Maar mmm Trump speelt momenteel zo goed. Ik weet niet of mijn 2de gok ook zal uitkomen. We shall see.Een paar gokjes:
Kwartfinale voor Luca.
En de nieuwe WK?FacteurkeAmateurke Zhao Xintong.![]()
Maar hij kan het wel degelijk, dat is het erge eraan, soit, ik heb mooie games gezien, buiten die non sessie imoI agree. Iets onbesuisder en het had 13-10 of 13-11 gestaan, zoiets. Maar Luca is Luca hij wilde voor zijn shots blijven gaan.
Trump was lichtjes sterker zeker op het einde maar 13-8 gaf toch een vertekenen beeld en dat is id de schuld van Luca.
Toch al 1 op 2. Maar mmm Trump speelt momenteel zo goed. Ik weet niet of mijn 2de gok ook zal uitkomen. We shall see.
Als ik zijn interview achteraf hoor dan heb ik toch min of meer gelijkMaar hij kan het wel degelijk, dat is het erge eraan, soit, ik heb mooie games gezien, buiten die non sessie imo
Ik heb vooral spijt dat ik in 2023 geen gokje gewaagd heb op Luca.Unibet geeft 20 tegen 1, doen???![]()
) en ik zag dat jaar de WK titel als één van de weinigen toen echt aankomen. Ik herinner nog dat ik toen zei dat Luca een realistische kans had. En ik weet ook nog goed dat daar toen een beetje lachwekkend op gereageerd werd 

Dat zeg ik ook hé. Quote: "Ook vond ik dat hij 2 jaar geleden iets meer die verbetenheid had. Zo van: Ik zal en word WK kost wat kost .."Maar nu moogt ge mij zeggen wat ge wilt, en ik herhaal mezelf, a lack of focus... Wou ie het wel genoeg?
Nee mijn voorspellingen moeten uitkomen héDe animo is wat gaan liggen hier precies (bij mij toch). Ik wacht wel op de finale tssRonnieXintong en Trump...

Een paar gokjes:
Kwartfinale voor Luca.
En de nieuwe WK?FacteurkeAmateurke Zhao Xintong.![]()

Dank u Luca)
Grumble. Had ik na mijn voorspelling in 2023 dat Luca WK zou worden echt omzet in een gokje op een goksite, had ik dat ook gedaan op zijn kwartfinale dit jaar en had ik gegokt op Xintong en hij wint straks effectief het WK (ALS) --> Ik had rijk geweest lol.De animo is wat gaan liggen hier precies (bij mij toch). Ik wacht wel op de finale tss Ronnie en Trump...