Wel goed snooker, maar je moet er een ganse frame staan, en zeker tegen Ronnie niet zulke kansen weggeven. Dus ergens hebben ze wel gelijk bij de BBC dat hij zijn talent niet genoeg benut. Ik bedoel maar, een blinde kan zien dat Luca het spelletje beheerst, maarja, een frame telt tot als de laatste bal gespeeld is. Moest hij die klik kunnen maken, hij zou top 3 ~ top 5 zijn
Samengevat, hij was goed aan het spelen, getuige die pot succes die naar omhoog ging, maar soms moet je idd de safety spelen, even in tactische modus gaan. Maar Luca kennende, als hij zijn meerdere tegenkomt begint hij echt jemenfoutisme te tonen. Hij wil graag aan iedereen tonen dat hij het kan, en ik denk dat niemand daaraan twijfelt. Dan begint hij snelle en ondoordachte shots te spelen, de bal in het pack te rammen, etc.
Moest hij elke 2 frames de kleedkamer in moeten zou hij echt even terug kunnen herbronnen tussen frames door. Ik denk dat hij dat nodig heeft, want hij komt altijd scherper spelen als hij zich net heeft kunnen focussen op de volgende game. Ik zou er ook niet graag zitten zo tussen frames met de camera op de neus. Maar het is nu eenmaal zo, hij moet daar leren mee omgaan...