De grote snooker/biljart/pool thread

Knappe century van Selby maar wel meteen de response van Brecel. 3-7.

Komaan Selby een beetje knokken hé en straks de avond afsluiten met 8-8. En dan kunnen we er morgen een echte match van maken met een best van 19. :tongue:

Iemand een livescore site waar je de live punten van het frame kan zien. Flashscore en nog andere sites tonen alleen maar de stand van de frames.

Hoe onnozel is dat dat ik met Telenet BBC enkel op de Digibox kan bekijken ? Niet beschikbaar in de app, dus kan ik nie kijken via iPad of Chromecast. (Digibox bezet door mijn vrouw :p). Zal wel iets met rechten zijn, maar het blijft onnozel...
Dude, bij het WK, stand your ground.

Kan zij haar programma op de app kijken??

#broekaaninhuisengeweetwel...

:ROFLMAO:

Was mij ook al opgevallen, reden unknown (telenet)

Wat een sessie tot nu. Drie 90+ breaks. Selby duidelijk na een powernap veel scherper.

Wie er morgen ook wint, die smile op Luca zijn gezicht. De last van 'eeuwig talent' en nooit te presteren op een WK is weg. Hij is echt bevrijd. Ik denk echt niet dat dit zijn laatste finale zal worden op een WK.

Dude, bij het WK, stand your ground.

Kan zij haar programma op de app kijken??

#broekaaninhuisengeweetwel...

:ROFLMAO:

Was mij ook al opgevallen, reden unknown (telenet)
Hier juist hetzelfde... De vrouw die een of ander flutprogramma op de tv wil zien terwijl ik zit te sukkelen met Eurosport via Proximus Pickx ipv BBC! :p Veel te braaf he!

Er zou gezien het tornooiverloop maar 1 terechte winnaar zijn. En dan te denken dat het veel wedstrijden zo nipt is geweest.

Selby toch te pakken vandaag zou er nog minstens 1 van die twee laatste moeten kunnen uitsleuren Brecel.

En Brecel wat een flair :) .

die rode dat scheelde echt niks dju toch.

Hij staat voor absoluut knap maar had nog groter kunnen zijn de voorsprong.

Terug
Bovenaan