Eurosport gaat wel via www.telenet.tv
I know, ben dus naar Eurosport aan het kijken
. Maar ik kijk eigenlijk liever BBC, maar bon, zo lang ik de wedstrijd zelf maar kan zien
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eurosport gaat wel via www.telenet.tv
. Maar ik kijk eigenlijk liever BBC, maar bon, zo lang ik de wedstrijd zelf maar kan zien
.Dude, bij het WK, stand your ground.Hoe onnozel is dat dat ik met Telenet BBC enkel op de Digibox kan bekijken ? Niet beschikbaar in de app, dus kan ik nie kijken via iPad of Chromecast. (Digibox bezet door mijn vrouw). Zal wel iets met rechten zijn, maar het blijft onnozel...

Hier juist hetzelfde... De vrouw die een of ander flutprogramma op de tv wil zien terwijl ik zit te sukkelen met Eurosport via Proximus Pickx ipv BBC!Dude, bij het WK, stand your ground.
Kan zij haar programma op de app kijken??
#broekaaninhuisengeweetwel...
Was mij ook al opgevallen, reden unknown (telenet)
Veel te braaf he!Ik zou daar wel een weekje in de sofa durven voor opgeven hoor...Hier juist hetzelfde... De vrouw die een of ander flutprogramma op de tv wil zien terwijl ik zit te sukkelen met Eurosport via Proximus Pickx ipv BBC!Veel te braaf he!

Hier kan je de live score zien, alsook de huidige break:Iemand een livescore site waar je de live punten van het frame kan zien. Flashscore en nog andere sites tonen alleen maar de stand van de frames.