We komen allemaal al eens in de supermarkt voor onze boodschappen en daar valt veel over te vertellen. De ene zweert bij Aldi, terwijl de andere enkel maar naar de Lidl gaat.
Wat is jullie go-to supermarkt?
Waar heb je de beste groeten en fruit?
Is het vlees van de Aldi te eten?
Rij jij speciaal voor een product naar een winkel?
Veel om te bespreken!
Persoonlijk:
AH: Leuk voor de 1+1 promo's en het Hollandse assortiment. Groenten zijn altijd vers en leuke verspakketen. Vlees valt niet te eten. Gezellig om te vertoeven.
Colruyt: Goed voor grote boodschappen en degelijke Boni/Everyday producten. Maar die winkel wil ik zo snel mogelijk buiten. Verschrikkelijke karren en het personeel is altijd de rekken aan het aanvullen waar ik moet zijn. Slagerij is meestal wel oke. Voor brood kan je beter ergens anders gaan.
Lidl: Voldoende verse groeten en redelijk vlees. Voldoende keuze brood en goede prijzen.
Aldi: Voor mij is dit een minder goede Lidl
Delhaize/Carrefour: Geen idee wie hier zou winkelen. Te duur en niets uniek.
Wat is jullie go-to supermarkt?
Waar heb je de beste groeten en fruit?
Is het vlees van de Aldi te eten?
Rij jij speciaal voor een product naar een winkel?
Veel om te bespreken!
Persoonlijk:
AH: Leuk voor de 1+1 promo's en het Hollandse assortiment. Groenten zijn altijd vers en leuke verspakketen. Vlees valt niet te eten. Gezellig om te vertoeven.
Colruyt: Goed voor grote boodschappen en degelijke Boni/Everyday producten. Maar die winkel wil ik zo snel mogelijk buiten. Verschrikkelijke karren en het personeel is altijd de rekken aan het aanvullen waar ik moet zijn. Slagerij is meestal wel oke. Voor brood kan je beter ergens anders gaan.
Lidl: Voldoende verse groeten en redelijk vlees. Voldoende keuze brood en goede prijzen.
Aldi: Voor mij is dit een minder goede Lidl
Delhaize/Carrefour: Geen idee wie hier zou winkelen. Te duur en niets uniek.
Enige wat ik absoluut niet wil kopen in de Colruyt is brood, dat zuigt echt heel erg daar. Brood kopen gaat me best af in de Carrefour - ook de enige reden om daarheen te gaan imo.