De hiphop-thread

Voor de geinteresseerden. Zwangere Guy geeft vandaag gratis optreden om 18u onder de stadshal in Gent. yo

Voor de liefhebbers, ZG geeft gratis optreden vnv om 18u onder de stadshal in Gent. Nog niet publiekelijk gemaakt.
Daar geraak ik niet, nieuw album is wel echt dik ok trouwens

Voor de geinteresseerden. Zwangere Guy geeft vandaag gratis optreden om 18u onder de stadshal in Gent. yo

Voor de liefhebbers, ZG geeft vrijdag gratis optreden om 18u onder de stadshal in Gent. Nog niet publiekelijk gemaakt.
Zeker dat het vandaag is en niet vrijdag? :unsure:

Een paar goeie old school beats op de nieuwe plaat van ZG maar waarom probeert hij nu in godsnaam te zingen op de helft van die nummers? Hij moet toch zelf horen dat dat gewoon niet goed klinkt. En het zijn dan nét die nummers die op de radio gespeeld worden.

Ik vind het een uitstekend album maar om eerlijk te zijn blijf ik een beetje op m'n honger zitten.

Ik hoor vooral introspectieve nummers, die voor alle duidelijkheid erg goed zijn maar ik mis wat Gekke Guy of Alles Moet Kapot Guy.

Ik vind het een uitstekend album maar om eerlijk te zijn blijf ik een beetje op m'n honger zitten.

Ik hoor vooral introspectieve nummers, die voor alle duidelijkheid erg goed zijn maar ik mis wat Gekke Guy of Alles Moet Kapot Guy.
Ik ben vooral blij dat dat er minder tussen zit :-)

Het gaat natuurlijk ook gewoon veel beter met hem. Is veel afgevallen, drinkt niet meer, sport en mediteert, heeft een gezin, ... Logisch dat ge niet meer zo kwaad bent lijkt me. Oh ja, ik moet het album nog luisteren. :unsure:

Het gaat natuurlijk ook gewoon veel beter met hem. Is veel afgevallen, drinkt niet meer, sport en mediteert, heeft een gezin, ... Logisch dat ge niet meer zo kwaad bent lijkt me. Oh ja, ik moet het album nog luisteren. :unsure:

Moet het dan altijd echt gebeurd zijn? Als je Pusha moet geloven is hij nog steeds de Tony Montana van Virginia :unsure:

Terug
Bovenaan