famtam
Well-known member
Bigidagoe doodgeschoten in Amsterdam gisterenNarcorap uit Amsterdam. Al drie keer neergeschoten maar Bigidagoe heeft veel levens precies?
De beat is wel niet zo tof voor je woofertjes.
Zal wel met drugs hebben te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bigidagoe doodgeschoten in Amsterdam gisterenNarcorap uit Amsterdam. Al drie keer neergeschoten maar Bigidagoe heeft veel levens precies?
De beat is wel niet zo tof voor je woofertjes.
Method man aaaaaltijd goedNu voor wat echte rappers
Eindelijk eens wat Memphis rap hier! Laatste weken ook enorm into Memphis, mijn oude Gangsta blac, Taylor Boyz, Playa fly's etc nog eens bovengehaaldNog effe wat van m'n favo subgenre bovenhalen, memphis rap
Een paar van mijn favorieten, niet toevallig Blackout produced, voor mij één van de beste producers ooitNog effe wat van m'n favo subgenre bovenhalen, memphis rap
Yup, kan die wel smaken, zeker als Z-Ro er op mee doetNog liefhebbers hier van That Mexican OT?
Niet alleen uiterst rad van tong & de cadansveranderingen haast achteloos in het rond strooiend, maar bovenal levert hij op bovengemiddelde wijze (steen)goede, afgeronde composities af.
Muzikaal uiterst gevarieerd ook: Nu eens een geraffineerde blazerssectie, dan weer een breekbare pianopartij die zich haast onmerkbaar, doch onweerstaanbaar, in je brein begraaft, vervolgens een Latijnse Wals...
Een aanbodgreep:
Pfoeh, 50 euro is niet weinig.![]()
Yasiin Bey Performs MF DOOM - Fri 10 May 24
Yasiin Bey, formerly known as Mos Def and one half of the influential Black Star, is (rightly) regarded as a legend within the hip-hop world. With his musical versatility, astute lyrics and fluid flows, the artist wrote hip-hop history with albums like Mos Def & Talib Kweli Are Black Star and...www.abconcerts.be
BE THERE OR BE SQUARE
het is wel een beetje overdreven duur Yasiin...

The roots op de Lokerse Feesten.
Volgens mij zijn ze al eens geweest.
Maar kom er zijn slechtere groepen om 2x te laten komen.
Voor de hip hop lovers, helaas niet op dezelfde dag als Nas & De la soul