De hiphop-thread

Zalig dat slim shady terug is. Dacht niet dat hij dat nog kon zonder van de wereld te zijn. Die flow is zoveel beter dan Marshall.

Get ready for an epic night of hip-hop as the legendary GZA, one of the founding members of the Wu-Tang Clan, takes the stage with the Phunky Nomads Band for a mind-blowing performance of "Liquid Swords."
Come see them on 6 November 2024 at La Madeleine, the perfect venue to experience the raw energy of GZA's iconic album!
👐

🎫
Tickets are on sale now via Ticketlive: https://bit.ly/4bGyvnH

Voor de liefhebbers van songsmeedkunst van de bovenste plank in de taal van Molière: Scylla & Sofiane Pamart concerteren dit najaar in Bxl.
De frasering van Pamart harmoniërend met de cadans van Scylla... :love:

Voor liefhebbers van de Beastie Boys maar er zit meer in. Zeker de track met Danny Brown 🔥

Een van de beter dingen die ik gehoord heb in lange tijd.

"Ok" vind ik echt een vet nummer, maar toch hab ik het gevoel als ze dat nog iets "beter hadden uitgewerkt" en iets minder herhaald dat da echt een bom van een schijf had geweest.

Ferm erover, Drake lag al dood in de hoek. :unsure:

Ik vond het geweldig om te zien als statement van de west coast verbinding al vind ik het ergens ook zuur omdat dit verhaal vertrekt uit haat. Het werkt polarisering in de hand en ik hoop dat het niet eindigt met bloed want sommige mensen nemen dit te serieus.

Los daarvan is heel die show zo goed opgebouwd en één lange diss naar Drake. Elk nummer had bars die je kon linken aan hem. Het toont hoe sterk Kendrick is als performer en artiest, het zijn de details die het hem doen. Ongezien en nu al hiphopgeschiedenis.

omdat dit verhaal vertrekt uit haat
Goh. Is het niet juist de liefde dat Kendrick heeft voor de cultuur, dat ons hier uiteindelijk heeft gebracht? ;3

Naast Lokerse Feesten passeren ze in Oktober ook met de live band.

Gotta say, die beef is the best thing to happen in hiphop in jaren. Man alive ik smul ervan. Dit concert is mental, wat een enorme victory lap.

EDIT

6 keer Not Like Us met alle homies op het podium, prachtig :lol:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan