Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meh, fuck Kanye.Wie durft?

Luister jij en laat weten als het de moeite is, take one for the team!Wie durft?![]()

Speelde hij live op couleur, vreemde ervaring.

Benieuwd wat ze gaan vinden van nas. Ik kan niet gaan maar blijkbaar is die niet zo spectaculair live?Donderdag De La Soul en Nas op de Lokerse Feesten. Hopelijk een leuke avond![]()
Lees hier net dat ze hun tour hebben gecancelledGisteren tickets gekocht voor Lauryn Hill en the Fugees. Ben benieuwd.

Als je tegenwoordig nog geld geeft aan Lauryn Hill kan je dit wel verwachten natuurlijk.Lees hier net dat ze hun tour hebben gecancelled![]()

Ik vond €103 echt veel voor middenplein. Twee personen is dus pakweg €250 voor minder dan 2u plezier. Als dit de toekomst is, zal ik zeer selectief naar optredens gaan kijken. Je moet toch al enorm fan zijn om zulke tickets aan te kopen? Bij Rammstein heb je dan nog spektakel, Fugees is gewoon zang …Lees hier net dat ze hun tour hebben gecancelled![]()
De us tour is gecancelled. Europese nog niet dacht ikLees hier net dat ze hun tour hebben gecancelled![]()
Ik heb zitplekken en ga alleen met vrienden dusja 86€ valt nog mee.Ik vond €103 echt veel voor middenplein. Twee personen is dus pakweg €250 voor minder dan 2u plezier. Als dit de toekomst is, zal ik zeer selectief naar optredens gaan kijken. Je moet toch al enorm fan zijn om zulke tickets aan te kopen? Bij Rammstein heb je dan nog spektakel, Fugees is gewoon zang …
Zou Dr. Dre live nog meer doen dan medleys van 5 minuten of is dat de rest van zijn muzikale carrière?
Deze man![]()
![]()
Zou Dr. Dre live nog meer doen dan medleys van 5 minuten of is dat de rest van zijn muzikale carrière?