Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdient die daar geld mee? Ik hoop voor de schuldbemiddeling na het maken van die clip van wel. Maar voor de muziek hoop ik uit de grond van mijn hart van niet.De echte KA
Ka draait voor een sessie bij Rotjoch een coole 13 miljoen views.Verdient die daar geld mee?
In Holland zie ik deze muziek inderdaad nog populair worden, maar daar is zijn doelgroep ook veel groter dan hier. Of eender waar ter wereld. Enfin, ge weet wel over welke mensen ik het heb.Ka draait voor een sessie bij Rotjoch een coole 13 miljoen views.
In Holland weten ze dat wel te vermarkten. En niet alleen met plofkraken.
Donderdag De La Soul en Nas op de Lokerse Feesten. Hopelijk een leuke avond![]()
wou zo graag gaan maar in mijn dichte omgeving gewoon niemand die deze muziek kan smaken. De drempel om alleen naar zon dingen te gaan is voor mij nog te grootDe La Soul: teveel gepraat tussen de songs en zelfs zagen dat het publiek beter moest doen want alleen dan kunnen zij nog beter doen (teksten waren ambetant dus en braken de sfeer)
NAS top![]()
Al een paar keer herbeluisterd intussen, good stuff. Had er nog nooit van gehoord dus merci!

Ze zit ondertussen op TDE zie ik. Supervette mixtape, zij gaat nog potten breken.

Ah zalig om horen dat nas top was. Ik kijk al uit naar oktober.De La Soul: teveel gepraat tussen de songs en zelfs zagen dat het publiek beter moest doen want alleen dan kunnen zij nog beter doen (teksten waren ambetant dus en braken de sfeer)
NAS top![]()
Dit is mental, love itNieuwe A$AP Rocky, zalige clip.
Als je nog geen adhd had, dan heb je het na het checken van deze video.

Nummer zelf ben ik niet mee, maar de clip... heerlijk.Nieuwe A$AP Rocky, zalige clip.
Als je nog geen adhd had, dan heb je het na het checken van deze video.