De hiphop-thread

Ah zalig om horen dat nas top was. Ik kijk al uit naar oktober.
What did you expect!

De La Soul vond ik wel nog goed in feite. Ik snapte de vraag om meer hype wel, het publiek was met momenten toch te statisch. Velen kenden waarschijnlijk maar 1 liedje van hun ook dus ja.

Nas is gewoon baas boven baas natuurlijk. Die man heeft ook zo een breed repertoire dat hij soms maar 30s van een song bracht om dan aan een ander te beginnen. Maar steeds wel met de juiste flow.

What did you expect!

De La Soul vond ik wel nog goed in feite. Ik snapte de vraag om meer hype wel, het publiek was met momenten toch te statisch. Velen kenden waarschijnlijk maar 1 liedje van hun ook dus ja.

Nas is gewoon baas boven baas natuurlijk. Die man heeft ook zo een breed repertoire dat hij soms maar 30s van een song bracht om dan aan een ander te beginnen. Maar steeds wel met de juiste flow.
Ah nee, ik had nog horen zeggen dat NAS live niet altijd zo goed is. Maar goed om te horen dat het dus niet klopt.

Drillrappers op de eerste plaats van de hitparade. In Duitsland, Frankrijk en Holland kan dat.

Nummer 1 v Nederland.

J.FIZ & Ksix - Vaag REMIX ft. JayKoppig, Hekje31 & Dior

In België gelukkig niet.
In Vlaanderen wordt de hitparade gemaakt op basis van de airplay. Dus wat programmamakers leuk vinden.
In Holland draait het om de spotify en youtube views. Daar krijg je dus ook hoge noteringen voor lokale rapmuzikanten met obscene teksten.

Bij ons kan dat niet.

The Defiant Ones gezien. Toch gek dat ze bijna Eminem niet hadden getekend wegens witte huidskleur. Sommige multimiljonairs waren echt levenslang arm indien ze niet wat geluk hebben gehad. Fantastische reeks!

ps: wel grappig om Diddy daar nu in te zien :p

En al een eerste nummertje!

Iemand die nieuwe E L U C I D al gecheckt?

Overkomt me zelden tot nooit dat ik zo hard uitkijk naar een nieuw album van een bepaalde artiest.
De Zamrock sample en die vocal zijn zo fokkin goed. :love:

Nog beter met de clip erbij

Edit: lees net dat hij 25/4/25 naar Antwerpen komt :woohoo:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan