De hiphop-thread

Deel nog ies wa muziek, das hier mijn enige bron dak heb voor nieuwe muziek te ontdekken.

@ElvisP & @shiftyke gulle hebt meestal de beste suggesties
Big KRITT heeft een nieuwe maar die moet ik zelf nog eens checken. Album van Conway is ook uit maar ook nog niet gecheckt.

Tis vooral uitkijken naar die van Denzel Curry er kleeft nog geen release op maar gezien er al twee singles uit zijn, zal dat geen eeuwigheid meer duren.

Heb het al gepost in het soul topic maar het zijn voornamelijk dikke hiphop beats, die velen niet onbekend in de oren gaan klinken.

Hollandse drilrapper van De Pijp 73, Akram el Idrissi, vermoord. De zesde Nederlandse drilrapper al die het loodje legt volgens mij.
Maar de scene groeit als kool bij ons in Antwerpen en Genk en ook de Hollanders zelf gooien nieuwe wapens in de strijd. Zoveel dat menig Oekraiense majoor daar van zou dromen.

Jama MW x Jea x A3 ft. Mardo4K - Zoek Dekking

Check The Rhyme in de Vooruit, wat een avond was dat :love:

Wij zijn in der tijd naar Eindhoven geweest, was samen met Jeru the damaja en beatbuts dacht ik?
Was voor ons wel een legendarische avond.
Kweet nog dak den tash zijn zweet handoekske plots op mijn hoofd gesmeten kreeg, ben mss wel fan, maar nen handdoek mee zweet hoef ik nu wel ni

Wij zijn in der tijd naar Eindhoven geweest, was samen met Jeru the damaja en beatbuts dacht ik?
Was voor ons wel een legendarische avond.
Kweet nog dak den tash zijn zweet handoekske plots op mijn hoofd gesmeten kreeg, ben mss wel fan, maar nen handdoek mee zweet hoef ik nu wel ni

En Lords Of The Underground!

Terug
Bovenaan