De Ideale Wereld S23

Ik vind het fijn dat dat programma bestaat, en ik vind ook dat Ella dat super doet, maar de kwaliteit van de sketches schommelt té hard waardoor het een programma is geworden waarvan ik bijna enkel nog de meest komische flarden bekijk die kameraden mij doorsturen. Ik zal in september waarschijnlijk de eerste paar afleveringen wel opnieuw zien maar als het een voortzetting is van dezelfde sketches waarin dezelfde typetjes hun opwachting maken dan zal ik vermoedelijk rap uitgekeken zijn.

En dan Karl als eerste gast van het seizoen :biglaugh:

Knap dat ze het opnieuw, net als vorig seizoen, 4 dagen per week doen. Al geldt voor mij ook dat ik de meeste content nog wel via Youtube bekijk.

De gast doet wel veel eigenlijk, vooral omdat het soms 10+ minuten kan duren voor de eerste sketch wordt getoond.
Nu goed, er zijn ergere dingen dan naar Ella kijken

Een vermoeiende aflevering met Frank Lammers.. Nog goed standgehouden door Ella ondanks de boertige opmerkingen.

Tussentijdse sketches waren wel waardeloos deze keer. Zou Eelen verlof hebben op woensdag?

Een vermoeiende aflevering met Frank Lammers.. Nog goed standgehouden door Ella ondanks de boertige opmerkingen.
Het trok zo al op niet veel:
- een Nederlander z'n mening vragen over een typisch Belgisch produkt, de staatsbon?
- een Nederlander z'n mening vragen over dat gedoe bij de VRT?
- en dan dat waterke dat 'm te drinken kreeg, geef die jongen toch een biertje

Niet dat ik Frank ga goedpraten: ik vond 'm een lompe boer in de serie Undercover, de film Ferry heb ik niet uitgekeken en aan de serie ga ik niet beginnen.
Anderzijds, hij kwam ook in beeld toen Tom Waes in Reizen Waes Terschellingen bezocht. Daar viel ie best mee. Al weten we natuurlijk niet hoeveel er is geknipt bij de montage.

Tussentijdse sketches waren wel waardeloos deze keer. Zou Eelen verlof hebben op woensdag?
Persoonlijk vond ik de Sociaal Incapabele Michiel sketch (over Frederik Delaplace, met Bart Schols en Lidewij Nuitten) best grof.

Met momenten toch echt tenenkrommende tv :D
Zo die sketch waarbij ze dan alle verschillende banken doen vertolken door muzikanten en daar dan een andere tekst op plakken, met '50 Vincent' en 'Alicia Keytrade' enzo.

Dat is echt wel 'cava' als sketch, ik begrijp dat dat een pitch heeft overleefd, maar vervolgens maken ze daar een sketch van die véél te lang duurt waarbij er dan 10 keer op rij eigenlijk dezelfde mop wordt herhaald, namelijk een woordspeling op een bank met verwijzing naar een artiest, en daar dan een Vlaamse tekst over die verwijst naar de staatsbon. Ik begrijp dan niet dat ze zelf ook niet inzien dat er niemand 10 keer op rij gaat lachen met exact dezelfde mop in een ander jasje.

Terug
Bovenaan