De Ideale Wereld S23

Ach, ik kan iemand als Lammers nog wel pruimen.

Het was eerder de sketches die enorm laag van niveau waren. Ik was naar het einde van de aflevering bijna in slaap gevallen. Dat over de VRT met Michiel was er misschien zelfs een beetje over? Satire of niet, toch vreemd om zo over collega's te spreken - over iets wat toch een gevoelig onderwerp moet zijn momenteel.

Met momenten toch echt tenenkrommende tv :D
Zo die sketch waarbij ze dan alle verschillende banken doen vertolken door muzikanten en daar dan een andere tekst op plakken, met '50 Vincent' en 'Alicia Keytrade' enzo.

Dat is echt wel 'cava' als sketch, ik begrijp dat dat een pitch heeft overleefd, maar vervolgens maken ze daar een sketch van die véél te lang duurt waarbij er dan 10 keer op rij eigenlijk dezelfde mop wordt herhaald, namelijk een woordspeling op een bank met verwijzing naar een artiest, en daar dan een Vlaamse tekst over die verwijst naar de staatsbon. Ik begrijp dan niet dat ze zelf ook niet inzien dat er niemand 10 keer op rij gaat lachen met exact dezelfde mop in een ander jasje.
Daar hoort dan eigenlijk Monty Python-gewijs een goddelijke interventie komen om de sketch te eindigen.

Met momenten toch echt tenenkrommende tv :D
Zo die sketch waarbij ze dan alle verschillende banken doen vertolken door muzikanten en daar dan een andere tekst op plakken, met '50 Vincent' en 'Alicia Keytrade' enzo.

Dat is echt wel 'cava' als sketch, ik begrijp dat dat een pitch heeft overleefd, maar vervolgens maken ze daar een sketch van die véél te lang duurt waarbij er dan 10 keer op rij eigenlijk dezelfde mop wordt herhaald, namelijk een woordspeling op een bank met verwijzing naar een artiest, en daar dan een Vlaamse tekst over die verwijst naar de staatsbon. Ik begrijp dan niet dat ze zelf ook niet inzien dat er niemand 10 keer op rij gaat lachen met exact dezelfde mop in een ander jasje.

Verschil in sketches is wel gigantisch.

Artevelde Hogeschool , Twee zatte vriendinnen, Killboy Sweet & Murder Spice, Michiel
Die zijn telkens top.

Alles van de nasale nieuwslezer (die volgens mij eindredacteur is van de Ideale wereld) vind ik niets.

Ik had het gevoel dat Sam Gooris daar niet helemaal op zijn plek zat, en dat het inderdaad een beetje vreemd was voor Ella om met twee gasten tegelijkertijd te moeten praten.

Sketches waren ok, alleen weer een veel te lang durende (en niet zo goede) sketch van Charmezanger Roland. Ik heb wel veel bewondering voor hoe Ella dat allemaal doet, vind echt dat ze met kop en schouders uitsteekt boven JJVDW, die wat mij betreft iets te veel 'grapdwang' had, waar ik dan weer wat nerveus van werd.

De minst grappige persoon die bij DIW werkt vind ik Bart van Peer, gelukkig tegenwoordig vooral achter de schermen maar ge hoort zijn voice-overs nog wel en ik vermoed dat hij ook nog wel mee op de redactie van het programma zit.

Artevelde Hogeschool , Twee zatte vriendinnen, Killboy Sweet & Murder Spice, Michiel
Die zijn telkens top.

Alles van de nasale nieuwslezer (die volgens mij eindredacteur is van de Ideale wereld) vind ik niets.
Artevelde vind ik altijd bij de beste, maar Stuer is absolute top :D Alleen al voor hem zou ik kijken!

Die zijn telkens top.

Die aftiteling is het beste van de ganse sketch :rofl:

Hoe ze goeie content kunnen blijven verzinnen en dan toch vooral die filmpjes van Killboy Sweet en Murder Spice, manman :bow: .
Het blijft toch wel hit and miss. Maar met zo'n dagelijks actualiteitsprogramma is dat uiteraard niet evident om dat niveau constant hoog te houden.

Het blijft toch wel hit and miss. Maar met zo'n dagelijks actualiteitsprogramma is dat uiteraard niet evident om dat niveau constant hoog te houden.
De voorbije week was het wel enorm zwak qua filmpjes, het leek wel alsof dhr Eelen een week vakantie had.

Nieuwe week, nieuwe kansen! Hit it!

Terug
Bovenaan