Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://www.autoscout24.be/nl/lst/f...ased_id=3d90f7ee-722b-48ec-9f07-599824e81917&zeg ik zou mij graag ne ford mustang kopen ( ecoboost niet lachen !) maar das precies wel enorm moeilijk om in belgie een ford mustang te vinden he ? iemand die mij de weg kan wijzen
Als je een Myway koopt is deze in principe op voorhand grond gecontroleerd (zowel technisch, visueel en mechanisch en elekronisch,...)Als die sterretjes gevuld zijn volgende regels van de kunst (volledig gedicht zodat er geen waterinloop is, de ster zelf zal je nooit wegkrijgen) dan tast dat de integriteit van uw voorruit niet aan en heb je gewoon niks om over te zagen. Die draagarmrubbers kan je nog vragen dat ze die vervangen, hoogst waarschijnlijk zijn dat de achterste lagers van uw draagarm die lichte scheuren vertoont (is een zwak punt bij volkswagen maar is ook maar een half uur werk om beiden te vervangen). Als je dat wil dan moet je dat gewoon vragen en tot een vergelijk met de verkoper komen. Maar ik zou u aanraden van in het gevolg een nieuwe wagen te kopen als ge gelooft dat je bij aankoop van een tweedehands een wagen zal krijgen die even goed zal zijn dan een nieuwe. Het prijsverschil zit hem ergens he maar het begint toch wel een probleem van de maatschappij te worden dat mensen denken dat hun euro meer waard zou moeten zijn dan een ander zijn euro.
Afhankelijk van waar ge afkomstig zijt en hoe ver ge wilt rijden zou ge hier eens kunnen kijken: https://www.mustanggarage.be/zeg ik zou mij graag ne ford mustang kopen ( ecoboost niet lachen !) maar das precies wel enorm moeilijk om in belgie een ford mustang te vinden he ? iemand die mij de weg kan wijzen
Ik had de indruk dat mijn dimlicht hoger stond nadat ik het zelf vervangen had, en met klein onderhoud gevraagd om er naar te kijken. Had de indruk dat het daarna weer lager stond. Maar heb niet nagevraagd of het effectief zo was, kan even goed in mijn hoofd zitten.Als ik mijn dimlichten zelf vervang, moeten deze dan opnieuw afgesteld worden?
Morgen keuring, vandaar ik het even navraag![]()
Ik heb dat al een paar keer vervangen en nadien naar de keuring moeten gaan, 1x afgekeurd geweest omdat ik die niet goed ingeklikt had en dus lichtjes scheef stond.Als ik mijn dimlichten zelf vervang, moeten deze dan opnieuw afgesteld worden?
Morgen keuring, vandaar ik het even navraag![]()
Ondertussen telefoon gehad van de zaakvoerder. Eerst een hele hoop prietpraat, dan zeggen dat ik een koopje gedaan heb en blij mag zijn dat de wagen al gekeurd is voor die prijs, dan zegt ie dat de garantie op de ruit maar een maand is. Ik zeg: luister vriend, op de bon staat dat de ruit hersteld/vervangen wordt. Ik koop een voertuig waar je een fiche bijsteekt dat het helemaal in orde is. Achteraf blijkt dat er een opmerking op het keuringsbewijs staat over de silentblokken. Dit zal sowieso tot afkeur leiden met de nieuwe strengere regels. Ik ga het bekijken en bel je terug, ondertussen al een week verder. Concreet wil ik nieuwe silentblokken en een ruit. Wat is de volgende stap, een aangetekende brief? Rechtsbijstand gebruiken?Ivm voorruit, vanaf een bepaalde hoeveelheid sterretjes moet die zowiezo eruit. Zo voorgehad bij Carglass, een wn besliste om die te vervangen op hun kosten omdat het niet proper hersteld was, de baas was achteraf not amused. Not my problem.
Mondeling overeenkomen is gevaarlijk als er niets op papier staat. Hoop voor jou dat ze die nog gaan vervangen.
Ik zou daar van weg blijven, simpel gezegd verkoopt die een auto die niet van hem is.Auto die ik wil kopen als particulier. Jonge occasie. Verkoper weet me te zeggen dat wagen nog in 'renting' zit. Is dat hetzelfde als leasing?
Verkoper wil dat ik de restwaarde betaal en dan de rest aan hem geef zodat hij dat bedrag in z'n handen heeft. Ne helen uitleg en ik begrijp er de ballen van.
Iemand al dergelijke toestanden tegengekomen?
Lijkt me echt een loserpraktijk, auto is dus nog niet afbetaald en wordt verkocht en jij mag restwaarde plus winst betalen? Ik zou mijn handen hier af houden. Onlangs een artikel over dergelijke oplichtingspraktijken, waarbij de verkopers gerente auto's gewoon particulier verkopen. De naiëve kopers zijn uiteindelijk hun centen en auto kwijt.Auto die ik wil kopen als particulier. Jonge occasie. Verkoper weet me te zeggen dat wagen nog in 'renting' zit. Is dat hetzelfde als leasing?
Verkoper wil dat ik de restwaarde betaal en dan de rest aan hem geef zodat hij dat bedrag in z'n handen heeft. Ne helen uitleg en ik begrijp er de ballen van.
Iemand al dergelijke toestanden tegengekomen?
't Is geen dealer. Ook een particulier.Dus de dealer betaalt die renting nog steeds af blijkbaar. De auto is nog niet afgekocht en wilt dat jij dat doet als ik het goed begrijp.
Mooie onderhandelingspositie wel, hoe langer je wacht, hoe langer die dealer nog de afbetaling moet doen![]()
Klopt. Ik zal daar inderdaad van wegblijven. Ik vertrouw het voor geen haar.Ik zou daar van weg blijven, simpel gezegd verkoopt die een auto die niet van hem is.
Ik ben ook wel van dat principe. Buiten de hypotheek heb ik geen leningen.Lijkt me echt een loserpraktijk, auto is dus nog niet afbetaald en wordt verkocht en jij mag restwaarde plus winst betalen? Ik zou mijn handen hier af houden. Onlangs een artikel over dergelijke oplichtingspraktijken, waarbij de verkopers gerente auto's gewoon particulier verkopen. De naiëve kopers zijn uiteindelijk hun centen en auto kwijt.
Zo zijn er zeer veel oplichters die met het geld van een ander grote sier maken. In België zijn er talrijke constructies mogelijk zodat deze mensen in luxe kunnen blijven leven, zonder de slachtoffers een cent te moeten betalen.
Vroeger waren premium merken voor ontwikkelde mensen, die financieel succes hadden en een wagen gingen kopen en betaalden met een cheque. Nu rijden nektaspaupers met trainingspakken in premiumwagens die ze huren/leasen/renten met hun werkloosheidsuitkeringen.
Ik ben meer voorstander van de oude principes, nl. enkel een wagen kopen als je het geld liggen hebt..
Goh, mee wegkomen zou ik toch niet zeggen, ik heb al weet van 3 bedrijven die hiervoor veroordeeld zijn en helemaal kaalgeplukt zijn gezien dit fraude is. Het was begin de jaren 2000 zo wat een easy manier om goedkope leningen te verkrijgen, gewoon bouwmachines op leasing of renting aanschaffen en die dan gewoon doorverkopen terwijl ze zelf de leasing of renting bleven betalen. Maar als dit naar boven kwam was het gerecht hier toch niet mals voor.Lijkt me echt een loserpraktijk, auto is dus nog niet afbetaald en wordt verkocht en jij mag restwaarde plus winst betalen? Ik zou mijn handen hier af houden. Onlangs een artikel over dergelijke oplichtingspraktijken, waarbij de verkopers gerente auto's gewoon particulier verkopen. De naiëve kopers zijn uiteindelijk hun centen en auto kwijt.
Zo zijn er zeer veel oplichters die met het geld van een ander grote sier maken. In België zijn er talrijke constructies mogelijk zodat deze mensen in luxe kunnen blijven leven, zonder de slachtoffers een cent te moeten betalen.
Vroeger waren premium merken voor ontwikkelde mensen, die financieel succes hadden en een wagen gingen kopen en betaalden met een cheque. Nu rijden nektaspaupers met trainingspakken in premiumwagens die ze huren/leasen/renten met hun werkloosheidsuitkeringen.
Ik ben meer voorstander van de oude principes, nl. enkel een wagen kopen als je het geld liggen hebt..
Dan zou ik nog meer oppassen. Eventueel zelf melden aan politie, uiteindelijk is die gast geen eigenaar van de wagen.'t Is geen dealer. Ook een particulier.
Ja zulke mensen dus.Maar ik denk niet dat je het daarover hebt. Wel over de mensen die met nen bak van 50k+ rondrijden maar uiteindelijk miserie hebben om uit de maandelijkse kosten te raken..