De Leveraged Bitcoin Equities (LBEs) thread

Trading platform trekt omzet. Maar welke winsten worden daar uit genomen?
Ik denk zeer weinig.
De FX - crypto is hun grootste troef, maar niets nieuws ofzo. Crypto - crypto... Tgoh, als ik kijk naar bijv Houdini Swap dat privacy-first is. En dat gebruikers in staat stelt om meer dan 4.000 tokens te verzenden, te ruilen of te overbruggen via meer dan 50 blockchainnetwerken... Wat geeft K33 dat andere niet hebben?

En dan blijft er over het digital asset custody. Waar again. Ik echt geen waarde op kan plakken.

ChatGTP promptje:
Gebruiksvriendelijk worden, casual user aantrekken en een kleine fee pakken van elke transactie. Eeuwenoud model maar wel een goed model.

Omdat overschot mining capaciteit ingezet kan worden voor AI.
BTC miners zijn eigenlijk gigantische data/AI capaciteit bedrijven.
Kan dat zomaar? Ik dacht dat BTC met ASICs gemined werd en dat die chips enkel dienen om BTC of gelijkaardige crypto te minen, veel efficiënter daarvoor maar niet geschikt voor andere zaken i.t.t. een GPU.

Elektriciteit kan je kiezen waar je het voor gebruikt alleszins, maar als je wilt switchen van BTC mining naar AI moet je alleszins andere apparatuur hebben en dus investeren. Dus het is niet zo eenvoudig dat je maar kunt switchen als BTC mining weinig opbrengt

Elektriciteit kan je kiezen waar je het voor gebruikt alleszins, maar als je wilt switchen van BTC mining naar AI moet je alleszins andere apparatuur hebben en dus investeren. Dus het is niet zo eenvoudig dat je maar kunt switchen als BTC mining weinig opbrengt
En plus. Stel dat het BTC netwerk niet genoeg meer opbrengt zou ik denken dat miners gewoon switchen van blockchain netwerk en bijv Eth gaan minen of insert gelijk wat meer op brengt.

Lijkt mij toch makkelijker dan te switchen naar AI.
(Is ook maar een assumptie trouwens hé, ben totaal niet mee met het mining gegeven)

En plus. Stel dat het BTC netwerk niet genoeg meer opbrengt zou ik denken dat miners gewoon switchen van blockchain netwerk en bijv Eth gaan minen of insert gelijk wat meer op brengt.

Lijkt mij toch makkelijker dan te switchen naar AI.
(Is ook maar een assumptie trouwens hé, ben totaal niet mee met het mining gegeven)
ETH is geswitched naar proof-of-stake, dat kan je niet meer minen. Ik denk niet dat GPU mining nog veel opbrengt, dan kan je beter richting AI gaan.

yikes, "losers average losers", ken je die uitdrukking? :p. Of "throwing good money after bad money"? Metaplanet zit toch in een duidelijke downtrend, waarom zou je net op dit moment bijkopen?

yikes, "losers average losers", ken je die uitdrukking? :p. Of "throwing good money after bad money"? Metaplanet zit toch in een duidelijke downtrend, waarom zou je net op dit moment bijkopen?

mNAV 1.12, yen staat historisch laag, zitten onder de procent qua leverage, perfecte executie van de strategie het laatste onderhalf jaar, en ik geloof nog steeds dat BTC de markt zwaar gaat outperformen komende jaren.

Imo perfect moment om bij te kopen.

En ik ben iemand die graag risico's neemt.

Dit is geen avarage down voor mij, maar een opportuniteit

🤷‍♂️

(En het kan goed zijn dat ik deze positie nog verdubbel volgende week)

mNAV 1.12, yen staat historisch laag, zitten onder de procent qua leverage, perfecte executie van de strategie het laatste onderhalf jaar, en ik geloof nog steeds dat BTC de markt zwaar gaat outperformen komende jaren.

Imo perfect moment om bij te kopen.

En ik ben iemand die graag risico's neemt.

Dit is geen avarage down voor mij, maar een opportuniteit

🤷‍♂️

(En het kan goed zijn dat ik deze positie nog verdubbel volgende week)
Ik neem ook graag risico's, maar het is al 45% om gewoon break-even te staan, dat is wel vrij stevig :p. Hopelijk keert het snel, succes!

Ik neem ook graag risico's, maar het is al 45% om gewoon break-even te staan, dat is wel vrij stevig :p. Hopelijk keert het snel, succes!

Na meer dan 10 jaar zwaar invested te zijn in de crypto wereld bent ge daar immuun voor denk ik :)

Wat niet wil zeggen dat het af en toe niet kan pikken hoor. 2015 pikte, 2018 - 2019 was heel pijnlijk, 2023 was ook niet zo leuk, mijn recente K33 investment ben ik wat rouwig om. Maar again, zoals ik hierboven al zei, ik heb mij altijd aan men overtuigingen gehouden en altijd mijn eigen metrics gevolgd, dus ik kan mezelf eigenlijk niets kwalijk nemen.

Jammer genoeg ook al zeer veel geld laten verdampen. Maar that's the game.

Genoeg mensen die mij zot zullen verklaren. En dat is oke :)

Laatst bewerkt:
Ik heb mij ook een deeltje metaplanet gekocht. Met een mNAV van 1.1 lijkt het grootste risico mij weg. Is mijn manier om terug wat meer exposed te zijn aan BTC.

Helaas is al mijn cash op. Anders had ik wrs mijn metaplanet nog wat aangedikt.

Het goede is dat de LBE's nu wel goed aan het verdienen zijn met huidige volatiliteit.
Staat allemaal mega lekker gepriced nu.

Onze beurt komt nog ;)

Helaas is al mijn cash op. Anders had ik wrs mijn metaplanet nog wat aangedikt.

Het goede is dat de LBE's nu wel goed aan het verdienen zijn met huidige volatiliteit.
Staat allemaal mega lekker gepriced nu.

Onze beurt komt nog ;)

Goed nieuws vanuit Metaplanet kant wel, MSW worden on hold gezet. Waren niet meer interessant aan deze mNAV en gaven alleen maar onnodige liquiditeit aan shorts.

Terug
Bovenaan