Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeej, tof zo'n prostaatonderzoek.Man die vindt dat zijn poep enkel een uitgang is.
(Hoewel een vinger soms wel eens heel plezant kan zijn)
- Dokter: "Allez David, probeer deze keer geen erectie te krijgen."Jeej, tof zo'n prostaatonderzoek.

Zo erg dat gij dagelijks moet horen dat frietjes voor de vrijdag zijn.Fantastisch, komt ge naar het forum voor wat ontspanning, leest ge gewoon dezelfde dingen die ge thuis al dagelijks hoort![]()
Fantastisch, komt ge naar het forum voor wat ontspanning, leest ge gewoon dezelfde dingen die ge thuis al dagelijks hoort![]()
"Allez David, probeer deze keer geen erectie te krijgen."

Als wij het sterke geslacht zouden zijn, waarom krijgen vrouwen dan de kindjes?
Ja! Wij weten niet wat pijn is en zouden huilen bij het kinderen baren.
We zijn zo kleinzerig dat we ons zelfs aanstellen bij een griepje.
En maar klagen.

Alleen als je voor eentje met een noot gaat. Die hebben tenminste wat pitDe manons van de leonidas zijn zó lekker.

Dat zijn de ENIGE echte Manons!Alleen als je voor eentje met een noot gaat. Die hebben tenminste wat pit![]()

Ja, toch een soort noten die ik graag in mijn mond heb.Alleen als je voor eentje met een noot gaat. Die hebben tenminste wat pit![]()
Ge moet niet zoveel noten op uwe zang hebben.Ja, toch een soort noten die ik graag in mijn mond heb.
Jama, nu doet ge het omgekeerde van de thread intentieJa, toch een soort noten die ik graag in mijn mond heb.

Hiermee impliceer ik dat alle mannen hun noten vies zijn!Jama, nu doet ge het omgekeerde van de thread intentie![]()
You can do better than that!Hiermee impliceer ik dat alle mannen hun noten vies zijn!
Bwoa die van temptation island enkele jaren geleden, kon ik ook wel smakenDat zijn de ENIGE echte Manons!![]()

Tss mannen kijken alleen maar naar die programma’s om het vlees te keuren.Bwoa die van temptation island enkele jaren geleden, kon ik ook wel smaken![]()
Ik wou keigraag een steek geven over "al dan niet geen smaak hebben" maar dan bedacht ik me om 1 of andere reden ..Bwoa die van temptation island enkele jaren geleden, kon ik ook wel smaken![]()

En omdat het even Grote dramaqueens zijn als vrouwen natuurlijk maar dat een publiek geheim moet blijven ..Tss mannen kijken alleen maar naar die programma’s om het vlees te keuren.
Komaan dames, step it up a little! Deze thread is voor jullie <3 xoxo lysm nwly