Mr.Anderson
Well-known member
Vroeger was dat uiterst rechts en 't was ook niet goed.En ik vind dat precies alle Duitsers op de Belgische autosnelwegen links blijven plakken for some reason![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger was dat uiterst rechts en 't was ook niet goed.En ik vind dat precies alle Duitsers op de Belgische autosnelwegen links blijven plakken for some reason![]()
Aha!Vroeger was dat uiterst rechts en 't was ook niet goed.

Ben jij dan in fout door de claxoneren? Of wordt dit gezien als claxoneren om een gevaarlijke situatie te vermijden?Vrouw voor mij constant op onlogische momenten kort op de rem aan 't duwen, zigzaggen, zwaar onder de toegelaten snelheid aan 't rijden, enz... En uiteraard de hele tijd, km's lang, met een kleine op de achterbank, op die gsm bezig. Ik kon ook niet inhalen, dus ik claxonneer eens kort om haar aandacht te trekken, die schiet plots wakker en rijdt plankgas weg. Denk dat ze met +-80 in bebouwde kom langs een werkende (bewezen door mijn vriendin) reed om dan van het verschot weer af te remmen naar 50. Karma.![]()
In zo'n geval claxonneer ik omdat ik de andere bestuurder terug zijn/haat ogen op de weg wil krijgen, dus ik zie het als claxonneren bij een gevaarlijke situatie.Ben jij dan in fout door de claxoneren? Of wordt dit gezien als claxoneren om een gevaarlijke situatie te vermijden?

Gisteren ook nog zoiets voor gehad en ik was het ditmaal echt beu (het was de zoveelste keer al) dus ik speelde het spel gewoon mee.Tegen beter weten in geflasht op een middenvaksrijder.
Weer ne Hollander (ja alweer) die chronisch 100 km/u rijdt op het middenrijvak op de autosnelweg.
Ik rijd netjes naast hem tegen +-100km/u op het rechter rijvak maar ik steek hem niet voorbij (dat mag rechts ook niet)
Hoe doet plots teken: Laat mij er tussen en hij begint te toeteren omdat ik moeilijk doe.
1. Gast uwe pinker staat niet op.
2. Gast je rijdt amper 100km/u en je bent ne middenrijvaks plakker.
Cru gezegd: Hij kon chronisch de pot op.
Na de zoveelste Hollandse middenrijvaks plakker was ik het gewoon even beu.
Gisteren ook nog zoiets voor gehad en ik was het ditmaal echt beu (het was de zoveelste keer al) dus ik speelde het spel gewoon mee.
Meneer rijdt op het middenrijvak tegen 90km/u. Ik rij rechts, maar ik steek hem niet voorbij en ik blijf netjes naast hem rijden. Hij trekt krampachtig op naar 100 harder kon ie precies niet. Ik trek dus gewoon mee op. Hij remt meteen weer af naar 90, ik rem mee af.
Hij toetert en doet teken: Ben je gek geworden? Neen gast, je bent ne middenrijvaksplakker, we waren bijna de enige pipo's op de snelweg. Ik weet het: Dit was ook niet zo fair van mij , ik kon hem ook gewoon helemaal links voorbij steken hé, maar ik had er echt eens fun in.
Ik kwam hier (naar links op het mapje) aangereden aan een verkeerslicht, en omdat er rechts al 2 auto's stonden zette ik mij links om bij groen met een goeie dot gas proper voor de rest terug rechts te kunnen invoegen. Als eerste staat er rechts een Audi Q4 met een vrouw van middelbare leeftijd achter het stuur. Ik beoordeel ze eerder als type bomma, dus ik neem mij voor dat mijne goeie dot gas niet al te groot zal moeten zijn.
De lichten springen op groen, ik accelereer rustig maar vlot weg, maar naast mij schiet die Q4 als een speer vooruit. Ik ben verrast, duw dan maar mijne voet gans beneden en voeg rustig voor de vrouw in (die intussen al gestopt was met versnellen). Bij het volgende licht moet ik rechts, en terwijl ik mij rechts voorsorteer rijdt bomma Backeljau mij rustig links voorbij met ne grote grijns van "nu had ik u goed liggen eh".
.Stel die persoon (die op de gsm bezig is) tikt jouw/ andere auto aan van het verschieten - ben je dan ook niet in fout?In zo'n geval claxonneer ik omdat ik de andere bestuurder terug zijn/haat ogen op de weg wil krijgen, dus ik zie het als claxonneren bij een gevaarlijke situatie.
Stel nu echter dat ze hierdoor in de gracht rijdt, moet je wel stoppen en je kenbaar maken, want door dat die in de gracht rijdt door dat claxonneren, zou je vluchtmisdrijf plegen. In fout gesteld worden voor dat ongeval, zal je dan weer niet.
Waarom zou je dan in fout kunnen zijn?Stel die persoon (die op de gsm bezig is) tikt jouw/ andere auto aan van het verschieten - ben je dan ook niet in fout?