De Mol 2021

De Mol 2021

We zien Jens nog terug
Ik vrees ervoor.. Had in zijn Facebook verhaal gezet dat hij enorm ontgoocheld was..
Kan altijd part of the act zijn natuurlijk maar ik zie niet direct hoe ze hem er terug in zouden steken.

Ben wel vrij zeker dat hij de mol niet was. Want bepaalde reacties zijn gewoon hoe hij echt is.

Alleen wel bizar dat hij voor die drone ging want normaal is dat een gast die graag midden in de actie zit. Die drone is iets die totaal zijn ding niet is.

Dacht da Kevin Janssens mee deed eigenlijk.
En die mens die achter die Dami stond zonder ff te gluren toen ze voor hem lag. Respect :unsure:
:unsure:

mpXGfyh.jpg

Ik kijk normaal gezien altijd op internet maar de nieuwe goplay is echt stront met reclame. Kan de adblocker niet gebruiken, maar het ergste is nog dat je niet van tab kan veranderen of het geluid niet kan uitzetten anders gaat de video automatisch op pauze. Is er een manier om dit te omzeilen?

Ik kijk normaal gezien altijd op internet maar de nieuwe goplay is echt stront met reclame. Kan de adblocker niet gebruiken, maar het ergste is nog dat je niet van tab kan veranderen of het geluid niet kan uitzetten anders gaat de video automatisch op pauze. Is er een manier om dit te omzeilen?
Ik neem het steeds op en kijk uitgesteld, zo kan ik de reclames doorspoelen.

da's toch standaard bij die TV-zenders die streamen? op de oude Vier-pagina pauzeerde het al als je per ongeluk 1 lijntje scrollde.
maar het programma zelf, dàt kon je wel compleet negeren.
Op tv kijken? :unsure:
mja, ik ben net verhuisd, had proximus besteld voor 3 maart, ze komen het de 31ste installeren...

Ja web video caster. Dan kan je casten naar tv of de video openen met vlc ofzo.

Bij mij werkt die wel hoor.

Gisteren op goplay gekeken en had geen reclame? (Ik gebruik Brave als browser en uBlock Origin als adblocker)

Jens komt echt niet meer terug. Ze gaan de tweede aflevering in met 10, dus gaan er in een komende aflevering twee naar huis moeten. Misschien dat ze hem nog iets laten doen als een extra saboteur ofzo, maar als kandidaat zien we hem niet meer terug volgens mij.

Bij die eerste opdracht kon er toch onmogelijk gemold worden, want het was toch ook in het voordeel van de Mol dat er niemand in de wagen raakte? Op basis van wat moesten die vragen dan ingevuld worden... want wat zou de mol eventueel kunnen gedaan hebben tijdens die proef? Tenzij hij exact wist wie hij moest uitschakelen natuurlijk.

Terug
Bovenaan