De Mol 2021

De Mol 2021

Sven is al zeker de mol niet, gewoon een irritante lul die bewust saboteert zoals Bart vorig jaar. Hopelijk blijft deze ook niet tot in de finale.

Sven is al zeker de mol niet, gewoon een irritante lul die bewust saboteert zoals Bart vorig jaar. Hopelijk blijft deze ook niet tot in de finale.
Zelfs na 1 aflevering kan je toch al concluderen dat die niet tot aan de enkels van Bart komt zeker, Bart "we spelen voor artispunten de eerste aflevering en ik kom daar mee weg" :love:

Laatst bewerkt:
Zelfs na 1 aflevering kan je toch al concluderen dat die niet tot aan de enkele van Bart komt zeker, Bart "we spelen voor artispunten de eerste aflevering en ik kom daar mee weg" :love:
Dit!
Bart was een absolute baas. Sven is gewoon een irritant ventje dat veel te hard zijn best doet om op te vallen als mol. Kan framing zijn maar is veruit de enige waar ik na 10 minuten al een degout van had.
Op zich handig dat er zo iemand tussen zit, dat zorgt er altijd voor dat die 2-3 kandidaten die maar niet willen snappen dat je kan faken er snel uit liggen. Maar ik hoop wel dat hij zelf niet te lang blijft want ben hem nu al beu.

Nog veel te vroeg om al een verdachte te hebben maar ik had momenteel gespreid op 3 man: Kevin, Katrien en Phillip.
Als de jaarlijkse traditie zich voortzet wint een van die 3 dus het spelletje :unsure:

Lijkt me logisch dat je als mol de andere mogelijke mol wil uitschakelen en dus in linie 3 klaar staat om te schieten.

Hmm, toch denk ik dat het willekeurig was. Op een gegeven moment wordt het ook gezegd denk ik.
'als... nu nog een boekje schiet dan vallen al de rest af'
Die molboekjes waren ook willekeurig. Anders zouden toevallig de 3 die hun slot niet open kregen, hun molboekje niet hebben kunnen nemen?
De eerste persoon die toekwam toen er geen meer waren was idd aan het zoeken, om te zien of er toch geen meer lag.

Als Mol weet je niet wie de andere Mol is. Zeker niet als de andere Mol een gemiddeld postuur heeft.
Op het einde zei Gilles toch: het wordt tijd dat jullie elkaar eens ontmoeten.
Nu was dat wel in het donker in dat maisveld. Mss tonen ze volgende week meer en mss hebben ze elkaar wel echt face-to-face gezien

Heb ik iets gemist? Die hebben elkaar toch gewoon ontmoet op voorhand? Ik vermoed ook dat ze samen de voorafgaande briefings samen hebben gedaan...
In het pak ben je niet (met zekerheid) herkenbaar.

Er wordt gezegd: de Mol wilt in linie 3 zitten dan kan je de (aanvallende/andere) Mol afschieten. Dat zou kloppen als je weet wie de Mol is (dan richt je je volledige 40 kogels daar op), maar in die pakken lijkt me dat niet mogelijk.
Als je de andere Mol niet kan herkennen, vind ik linie 3 niet beter of slechter dan de andere linies. In elke linie kan je mensen tegenhouden.

Die molboekjes waren ook willekeurig. Anders zouden toevallig de 3 die hun slot niet open kregen, hun molboekje niet hebben kunnen nemen?
De eerste persoon die toekwam toen er geen meer waren was idd aan het zoeken, om te zien of er toch geen meer lag.
Klopt de zwarte molboekjes lijken toch willekeurig, mijn vorige opmerking is fout.

Die sven is die winnares van vorig jaar, beide even irritant.

Ik heb een theorie dat ze op het einde die noah (of een andere mol) uit de mais hebben laten komen en zich bij wave 3 laten steken voor maximale slaag kans, in die chaos merkt toch niemand dat op.

Ik zit echt wel in met Jens.
Gaf aan dat hij meedoen met De Mol verkoos boven de lotto winnen.
Als je op die manier dan moet vertrekken alvorens het spel nog begonnen is.
Zie je hem al thuiskomen. Zijn vrouw: "Oe schatje, ben jij nu al terug thuis ofwa?"

Die molboeken waren random voor die 10 aanvallers, zolang ze ene konden meenemen. Het waren allemaal zwarte. Bij het uitdelen van de andere molboeken zag je dat elk een eigen kleur kreeg. Die vormen/symbolen boven de molboeken waren gewoon om de moeilijkheid van de opdracht te verhogen, denk ik.

De eerste mol weet gewoon dat er mogelijks bij die 10 andere kandidaten de andere mol zit, dus zal hij extra zijn best doen bij de opdracht om zelf niet uitgeschakeld te worden. Zo kon de mol mss al mollen bij de linies, maar waarom zou hij dan het risico nemen dat hij er zelf kan uitliggen?

Dat de mollen elkaar ontmoet hebben, verandert niet veel aan de zaak. De 10 aanvallers waren in pak, dus de mol kon zo ook niet weten wie de andere mol kon zijn en dan nog. De mol zou gewoon iedereen pakken om zijn eigen molpositie niet in gevaar te brengen.

Sven is een speelvogel die het spel niet serieus neemt, zijn bijdrage was nihil. Als hij echter de Mol zou zijn, ligt het er wel zeer vingerdik op.

Eerste aflevering was de moeite!

Terug
Bovenaan