Eland
Well-known member
Bij Gilles zaten enkel de twee finalisten (Hanne + Cathy) juist. De vierde (Stijn) zat toen verkeerd en Hanne leek hem ervan te willen overtuigen dat het Gilles was omdat ze met Stijn de finale wilde spelen.He enige minpunt aan het programma de mol vind ik , dat het voor de mol niet zoveel uitmaakt wat hij doet.
Voorlopig sinds de nieuwe seizoenen heb je 2 soorten mollen gehad. (de oude seizoenen was ik wat te jong)
- Je hebt oftewel een mol die veel geld uit de pot haalt en meestal wordt dit dan opzichtig (maar de mol doesn't care want er is geen straf voor hem). IK dacht dat bij Gilles iedereen er vrij snel aan uit was van de kandidaten zelf.
- Je hebt een onzichtbare mol en doet niet zoveel , maar blijft wel heel onzichtbaar maar haalt zo weinig geld uit de pot
(zoals vorig jaar waarbij er maar enkele de mol wisten, maar er nauwelijks geld uit de pot was verdwenen door de mol zelf )
Er zou toch een systeem moeten zijn voor de mol waarbij dat hij geld dat uit de pot kan verdienen kan winnen , maar bvb. 500 euro verliest iedere eliminatie ronde iemand eens op hem stemt.

Toen ze nog met 6 waren heeft mol Gilles Bruno ook gevraagd om te mollen (die proef met dat broodje in de metro -één van de meest legendarische stukjes moltv voor mij ooit, met een kandidaat die geen honger had maar zich wel opgaf voor de eetproef en na 1 hap geen honger meer had
), onder het mom van samen onder 1 hoedje te spelen en de rest te verwarren omdat ze beiden 'wisten' dat Bruno de mol niet was. Bruno heeft Gilles op geen enkel moment verdacht toen.
Dat was echt heel mooi.