En het prijzengeld gaat naar het goede doel!
Mja Annelotte, ze zit wel vaak op de juiste positie dat is zeker waar. Maar het gewonnen geld spreekt voorlopig toch wat in haar nadeel om mol te zijn.
Ik vond ze de laatste twee afleveringen ook net voel moeite doen om het geld binnen te halen:
- Toen ze zichzelf corrigeerde over het aantal teefjes nam ze toch een risico (moest ze de mol zijn). Als Philip daar in mee gaat, pakken ze het geld. Als het effectief bluf was, is dat wel een hele mooie streek om zichzelf minder verdacht te maken, dat moet gezegd zijn.
- Gisteren tijdens het TV-kijken was zij toch ook de drijvende kracht. Als Katrien daar alleen had gezeten, had ze gewoon 0 euro binnen gehaald, ben ik vrij zeker van. Het is dankzij Lotte dat er 1000 euro verdiend is.
Tijdens de voetbalproef kan je als mol toch beter bij de keepers gezeten hebben, denk ik dan. Uit de laatste proef valt niet zo heel veel af te leiden.
Ik heb ook niet het gevoel dat iemand er veel op tegen had dat Annelotte zich ging bezighouden met de hond. Als er zijn die haar verdenken, zou ik toch meer weerstand verwacht hebben. Al zegt dat niet zo heel veel misschien.