Mijn gok, op niet al te veel gebaseerd: Alexy.
Niet echt nadrukkelijk in beeld. Is sportief, dus zou zeker tijdens de eliminatieproef het bordje van de verdiepingen kunnen vervangen.
Ook Pedro, met wie hij de nacht/kamer heeft gedeeld, heeft hem al in de mot. Meteen nadat Alexy aangaf de sportieve proef (kickboxen) te willen doen, wilde onze Pedro dit ook. BFF? Of wilt hij Alexy in de gaten houden?
Verder, zoals al in de beginpost (?) werd aangegeven, is de proef van ''neus aanraken - vloeken'' in de container quasi direct gekopieerd van Taskmaster S01. Spijtig. Hopelijk komt dit niet meer voor. Ik vond het voor de rest wel een sterke aflevering, daar niet van.
Iemand die mij kan uitleggen hoe dat realistisch in z'n werk zou gaan in de lift? Ik bedoel, ik zou er niet op de onderste verdieping willen uitgaan, al helemaal niet als ik mijn stoelnummer weet. Dus hoe dan? Iemand zegt tegen mij 'gij gaat er hier uit' en ik zeg 'nee'. En dan? Op beeld zagen we dat er wat werd gediscussieerd, maar dat mensen al bij al vlot uit de lift stappen. Wat we niet te zien krijgen is dat ze vaststaan op een verdiep, vijftien minuten discussiëren en uiteindelijk blad-steen-schaar/steen-papier-schaar doen om te beslissen wie er uit gaat? Of hoe moet ik dat zien?
In een notendop: Alexy is de mol. Ik snap niet dat er zoveel mensen Els aanduiden als de mol. Els is de mol niet. Ze kan mij krijgen -en ik haar hoogstwaarschijnlijk niet- maar als Els de mol is, eet ik mijn hoed op. Iemand van jullie talrijke Els-mol-aanduiders die zijn/haar hoed wil opeten als Alexy de mol is? Faites vos jeux!