Ik zal wel zelf kiezen wat ik drink!Azijndrinkers![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal wel zelf kiezen wat ik drink!Azijndrinkers![]()
3d page !!!Ik zal wel zelf kiezen wat ik drink!
Is dat goed of slecht nieuws?3d page !!!
Is dat goed of slecht nieuws?
Ik heb geen oudersGoed, alle onvriendelijke mannen zitten dus thuis bij hun ouders in't salon op hun gsm te tokkelen.

Ik zit in men eigen salon en die van ons, alle ik hoop die van mij alleen, zit boven kweetniewa te doen...Goed, alle onvriendelijke mannen zitten dus thuis bij hun ouders in't salon op hun gsm te tokkelen.

Ik zit in men eigen salon en die van ons, alle ik hoop die van mij alleen, zit boven kweetniewa te doen...![]()
Wilde da echt weten....Wat doet gij nog in de zetel?
Nee, emo moment met live optreden van Linkin Park op Werchter 2017Ook romancing the stone aan het kijken?![]()
.Nee, emo moment met live optreden van Linkin Park op Werchter 2017.
Het is gedaan, ik ga terug iets mannelijks doen.
Ik kijk niet naar iets dat aant bloeden is, 1 week per maand heeft men vrouw rust hierdoor.Gisteren nog royal blood op werchter 2015 bekeken #kiekevel
Ik kijk niet naar iets dat aant bloeden is, 1 week per maand heeft men vrouw rust hierdoor.

Kent gij ze dan?Zij content, gij content, de buren content![]()
Kent gij ze dan?
Zijt ge nu over de buren bezig of over mijn/onze vrouw?Ik heb dieje nieuwe ketel gehangen waar ze niet content van zijn.

Zijt ge nu over de buren bezig of over mijn/onze vrouw?![]()

Ze denkt van wel.Mag uw vrouw over zo'n zaken beslissen dan? (Nieuwe ketel)![]()
SUPRISE!Mogen er eigenlijk vrouwen posten in dit topic dan? Ik bedoel, ze mogen besproken worden, maar mogen ze ook effectief posten? Of is dat niet woke genoeg?
Sry ik haal hier maar termen aan waarvan ik zelf niet weet wat ze betekenen![]()