De Poll-gate

PolletPoulet_OG

Well-known member
Beste forummers,

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Maar ik en mijn mede-Polls liggen de laatste dagen zwaar onder vuur.

Wij hebben altijd rustig ons leven in pais en vree kunnen beleven op dit forum. Maar de insinuaties de laatste dagen dat wij gemanipuleerd zijn, niet juist zijn, onvolledig zijn, op niets slagen, etc hakken er diep in bij ons. Wij zouden hier zelfs worden 'gecanelled', of dat gerucht is toch te horen in de wandelgangen. De heksenjacht moet stoppen. Het gaat zelfs zo ver dat de laatste dingen die we lezen gaan over het afvoeren van de Polls. Of het 'deleten' van de Polls.

Ik en het hele Poll-team vraag dan ook de crew om in te grijpen en op termijn een Poll-veilig beleid te voeren. Wij denken dat excuses aan de orde zijn. In latere fases moet het bespreekbaar worden dat wij Polles kunnen mee regeren om toekomstige lynchpartijen als dit te voorkomen. In eerste instantie een moderator functie, en in tweede instantie een super moderator functie.

Wij gaan ons niet laten onderdrukken, en zullen niet rusten tot alle Pollhaat van dit forum is verdwenen.

Groetjes, jullie Polles,

@PolletPoulet_OG, @Polle, @Polle32, @Pollepap

SLAVA POLLE!

Der gaan er hier een paar serieus fronsen als ze nog eens online komen, zien dat ze 37x getagd zijn en dat dan nog door een bende die precies in het zottekot zit. 🤣

Hebben jullie geen vlag ofzo? dan kunnen we die bij onze avatar plaatsen als blijk voor onze steun voor jullie
parkeren-e9a-1559141309.jpg

Mijn woorden zijn nog geen 12 uur oud en dan dit.
Pff, met deze poll is niet te werken. Wacht.

Soit, ik wou dit niet, maar ik ga het Polletino-cartel inschakelen.

@KO begin maar wat geld wit te wassen. De Polle's gaan zich tot op het tandvlees bewapenen. Met dit dictatorschap valt niet te onderhandelen.

VIVE LA REVOLUTION

SLAVA POLLE

Terug
Bovenaan