DiffieHM
Well-known member
Voor wanneer er eens een knokpartij uitbreekt op het veld hèWaarom snappen TV-zenders niet dat De Bilde 0,0 meerwaarde heeft als co-commentator?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor wanneer er eens een knokpartij uitbreekt op het veld hèWaarom snappen TV-zenders niet dat De Bilde 0,0 meerwaarde heeft als co-commentator?

Als ge hem hoort was hij de beste voetballer van Belgie ...Waarom snappen TV-zenders niet dat De Bilde 0,0 meerwaarde heeft als co-commentator?
Mjah vroeger vond ik , ah Eden heeft de bal er gaat iets gebeuren , nu ist wa rondtikkenTrossard zie ik toch wel graag spelen, speelt een verdienstelijke match, alleen verdedigend mag hij wel iets steviger zijn, Saelemaekers zich goed herpakt, Hazard ook goed bezig, maar onze verdediging is toch een ramp met momenten ze.
voor het applausWaarom zijn er 4 toeschouwers in de studio? Wat is daar het nut van?

Dito, kijk mijn voetbal altijd op de Franstalige zenders. Veel aangenamer.Ik ben aant kijken op la une, De Bilde in combinatie met VTM is een beetje te veel van het goeie voor mij.

Gilles mocht zijn fans uitnodigen.Waarom zijn er 4 toeschouwers in de studio? Wat is daar het nut van?
Ik kwam het ook net vragen, wtf zeg.Zegt die commentator nu net dat Lewandowski 69 goals gescoord heeft voor Duitsland?
Zegt die commentator nu net dat Lewandowski 69 goals gescoord heeft voor Duitsland?

Hoezo dat is toch ne Pool? Of zie ik spoken?Zegt die commentator nu net dat Lewandowski 69 goals gescoord heeft voor Duitsland?

Er zijn ook Duitsers die Lewandowski noemen, Peter bvHoezo dat is toch ne Pool? Of zie ik spoken?
T'is niet omdat hij voor een Duitse ploeg speelt dat hij ineens ne Duits is hé!

Karma!Carrasco die brengt toch echt bitter weinig bij deze selectie, staat met veel arrogantie te spelen maar komt nooit geen gevaar van.