De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tielemans ziet ge toch ook bijna niet de 2de helft. Vanaken kan het toch niet echt slechter doen

Tielemans en Dendoncker staan echt veel te laag...ze trappen gewoon de bal naar voor en hopen dat Lukaku of De Bruyne er iets gek mee doen..

Courtois en uittrappen gaan ook niet samen precies.

Was een rotslechte match. Zwak en zonder goesting vond ik.

EDIT: inclusief de commentator.

Wat een vreselijke match. Niemand speelde goed. Trossard en Foket nog redelijk Ingevallen.

Eigenlijk goed dat we niet gewonnen hebben, zou totaal niet verdiend zijn. (en dan zouden we deze match gewoon vergeten zijn)

Courtois en uittrappen gaan ook niet samen precies.

Was een rotslechte match. Zwak en zonder goesting vond ik.
Inderdaad, zijn opbouw is toch maar zwak.

Bij elke corner blijft hij ook op zijn lijn staan! Hij kon bij zeker 3 corners de bal uit de lucht plukken maar hij doet niets...

Terecht puntenverlies. Tsjechië uiteindelijk nog de beste kansen gehad.

België was simpelweg te passief. Benieuwd of Martinez het aandurft om tegen Wit-Rusland wat frisse gezichten kansen durft geven

Ik was de match vergeten en heb enkel de laatste 20 minuten gezien, wat een schaamtelijke bedoening was me dat. 4 erg goede kansen voor de Tsjechen, 0 kansen voor de Belgen. Dat ondanks dat de helft van het Tsjechische team gewoon in eigen land speelt, en hun beste spelers uiteindelijk maar voor West Ham en Hertha BSC spelen.
Misschien toch maar wat meer spelers uit eigen competitie oproepen die WEL met wat inzet spelen omdat ze weten dat ze niet veel kansen krijgen? En waarom zit er 12 man op de bank als ge als coach maar 2 ervan laat invallen, ondanks een collectieve offday...

Commentator Dirk was weeral in vorm:

- Tsjechië rekt tijd
- ze zullen tevreden zijn met een gelijkspel
- zie ze glimlachen op het einde met hun gelijkspel

wtf kerel, het was meermaals bijna 2-1

Commentator Dirk was weeral in vorm:

- Tsjechië rekt tijd
- ze zullen tevreden zijn met een gelijkspel
- zie ze glimlachen op het einde met hun gelijkspel

wtf kerel, het was meermaals bijna 2-1
KDB heeft bij de 1-1 ook nog op de paal geschoten hè. Als die zit dan is het weer een andere verhaal

Ik vind dat we goed wegkomen eerlijk gezegd.

mijn punt was dat ze helemaal geen tijd rekken, helemaal niet speelden voor een gelijkspel, en dat ik geen enkele Tsjech zag glimlachen op het einde

ach ja, Dirk A. #zucht

Tielemans en Dendoncker staan echt veel te laag...ze trappen gewoon de bal naar voor en hopen dat Lukaku of De Bruyne er iets gek mee doen..
Integendeel. Dendoncker stond iets te hoog bij het tegendoelpunt en was, vooral in de eerste helft een echte box-to-box. Tielemans was wel echt zwak. Geen balvastheid, weinig actieradius en onzuiver in de passing.

Denayer toch een erg nonchalante voetballer.

Ik zie liever Meunier op Castagne's positie. Meer diepgang, snelheid en goede voorzetten.

KDB heeft bij de 1-1 ook nog op de paal geschoten hè. Als die zit dan is het weer een andere verhaal
Mja, de Tsjechen hebben ook nog de lat geraakt. En Courtois redding moeten doen. En Alderweireld bal van de lijn gehaald.

Dus ik herhaal, ik ben ergens wel content dat ze niet gewonnen hebben, want anders was het weer van die 'ja slecht spelen en toch winnen betekent dat je een goede ploeg bent' bullshit. Ik geloof sowieso niet dat we nog veel kans hebben om prijzen te pakken op toernooien (zeker niet zonder een Eden in topvorm), maar dit is voor deze groep gewoon niet goed genoeg.

Dat kan, natuurlik, een off-day. Dus hopelijk zien we tegen Wit-Rusland een beter niveau.

Denayer toch een erg nonchalante voetballer.

Ik zie liever Meunier op Castagne's positie. Meer diepgang, snelheid en goede voorzetten.
Het beetje gevaar in de eerste helft kwam o.m. van Castagne. Die heeft diepgang en snelheid zat. Er werd gewoon veel te weinig langs de flanken gespeeld.
Op de linkerkant bracht hij, tegen z'n voet, aanvallend wel minder bij, maar dat werd al bij al nog goed opgelost door Vertonghen die weleens meeging.

Vandaag had -bij wijze van spreke- een tweede klasse ploeg uit de Belgische competitie ook gelijkgespeeld tegen de rode Duivels.
Wat was me dat? Zonder de onvermijdelijke Lukaku had men volkomen terecht verloren.

Nu het is wel eens goed dat ze niet gewonnen hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan