De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joepie, de Rode Duivels kunnen zich vanavond alweer meten tegen een topland (althans volgens Bobby)

'We gaan het de punten hier in Estland niet cadeau krijgen. Zomaar een groot verschil maken, zal niet kunnen. Er is een nieuwe trainer, zijn hand zie je al. Dit wordt een ander team dan dat we vier jaar geleden klopten. Vassilijev, Sappinen en Anier zijn goede spelers. Ze wonnen de Baltic Cup door sterk te spelen in de omschakeling'

:unsure:

Dick Advocaat is blijkbaar coach van Irak tegenwoordig. Ben via stream naar Zuid Korea vs Irak aan het kijken en plots zie ik die zijn kop in beeld. Vraag me af of die effectief ook in Irak de ploeg coacht, of dat dat in Saudi Arabie is ofzo.

Martinez: "We willen EK-pijn kwijtraken door te winnen tegen Estland"

Jup, want waauw! Dat gaat al wonden wegspoelen, veel eergevoel na deze winst waarschijnlijk..

Dick Advocaat is blijkbaar coach van Irak tegenwoordig. Ben via stream naar Zuid Korea vs Irak aan het kijken en plots zie ik die zijn kop in beeld. Vraag me af of die effectief ook in Irak de ploeg coacht, of dat dat in Saudi Arabie is ofzo.
Jip, die kon het toch niet laten om nog wat centjes op te vissen. Je weet nooit of hij ooit zonder komt te zitten natuurlijk :unsure:

Martinez: "We willen EK-pijn kwijtraken door te winnen tegen Estland"

Jup, want waauw! Dat gaat al wonden wegspoelen, veel eergevoel na deze winst waarschijnlijk..
Begint meer en meer op Comical Ali te lijken onze Martinez; heb 't wel stilaan wat gehad met zijn positief gedoe en verbloemen altijd.
Om nog maar te zwijgen dat, als er geen geblesseerden waren, hij waarschijnlijk identiek dezelfde selectie als op EK zou gemaakt hebben. Inclusief Chadli.

Vanaken start !!! Ik hoop dat hij 5 goals scoort en 7 assists aflevert, ook maar iets minder en hij zal tot op het bot afgebroken worden door Club-hatend Belgie en 75% van de rest. En ik hoop zo weinig mogelijk gezever te moeten lezen vandaag.

Hans Vanaken de vliegenvanger van dienst is weer van de partij. Man man man

Slechte pass van Saelemaekers, Vanaken die niet oplet en Alderweireld die weeral maar blijft wijken, wijken, wijken ipv het duel aangaan. 't Is een middenvelder van fucking Estland, ga gewoon in duel for fuck sake.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan