SomeDude
Banned
Ja dat was Hans zijn foutHans Vanaken de vliegenvanger van dienst is weer van de partij. Man man man

Je bedoelt: Mega 'wijk wijk' Toby is weer van de partij
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat was Hans zijn foutHans Vanaken de vliegenvanger van dienst is weer van de partij. Man man man

Assist nr1 is alvast binnenVanaken start !!! Ik hoop dat hij 5 goals scoort en 7 assists aflevert, ook maar iets minder en hij zal tot op het bot afgebroken worden door Club-hatend Belgie en 75% van de rest. En ik hoop zo weinig mogelijk gezever te moeten lezen vandaag.

that didn't age wellVanaken start !!! Ik hoop dat hij 5 goals scoort en 7 assists aflevert, ook maar iets minder en hij zal tot op het bot afgebroken worden door Club-hatend Belgie en 75% van de rest. En ik hoop zo weinig mogelijk gezever te moeten lezen vandaag.

Moete nu altijd overgevoelig reageren als het over ne Bruggespeler gaat ?Want die schijtpass van Saelemaekers kijken we door de vingers? Ze hebben met drie gesukkeld, maar het is tof om efkes alles op Vanaken te steken zeker![]()
Al die vreemde tussenstanden en uitslagen voorlopig zeg. Japan verloren tegen Oman. De Saudi's thuis achter tegen de Vietnamezen. Korea dat niet kan winnen van Irak. Wij achter tegen de Esten.

Heeft dan wel al 3/4 keer willen voortzetten , Prettyboy Carasco nog niksTis dat Saelemaekers geweldig bezig is, 3/4 voorzetten, nauwelijks één in de buurt van een medespeler gekregen.

Ik denk dat dat een van de eerste keren is dat ik op zo'n post reageer. Ik zeg toch zelf dat hij in de fout gegaan is? Samen met Saelemaekers.Moete nu altijd overgevoelig reageren als het over ne Bruggespeler gaat ?

Ok , ge hebt ni door dak aant zwanzen wasIk denk dat dat een van de eerste keren is dat ik op zo'n post reageer. Ik zeg toch zelf dat hij in de fout gegaan is? Samen met Saelemaekers.
Of ik zal het anders als zoals u zeggen:
zucht...
Maar bon, terug naar de match ipv die belachelijke discussie![]()

Ik zwans nooit!Ok , ge hebt ni door dak aant zwanzen was![]()