Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht van wel. Maar moeten wel 3 jaar tussen de interlands zitten had ik ergens gelezen. In dat geval dus geen wk voor Mokio met Congo.Hoe dan ook, kan die eigenlijk nog veranderen? Heeft toch al minuten gemaakt in de 1ste ploeg?
Enorm dom toch ook overdreven. Ja, af en toe die Afrika cup op een vervelend moment. Maar denk nu niet dat een ploeg nu pakweg een Sadiki niet gaat kopen omdat die soms naar de Afrika cup moet.Zou voor de speler, en zijn verdere carrière natuurlijk enorm dom zijn. Lijkt me misschien ook gewoon druk zetten om het WK te mogen meedoen?
Afrika Cup wordt niet echt serieus genomen door iedereen buiten Afrika. Het is voor die clubs dus uiteraard enorm storend dat ze hun speler in een drukke en cruciale periode missen. Daarnaast kan onze vriend Jorthy 3 jaar niet voor Congo uitkomen.Enorm dom toch ook overdreven. Ja, af en toe die Afrika cup op een vervelend moment. Maar denk nu niet dat een ploeg nu pakweg een Sadiki niet gaat kopen omdat die soms naar de Afrika cup moet.
Ik kan niet zeggen dat ik Mokio al echt een volledige match heb zien spelen. Maar zou inderdaad erg interessant profiel zijn voor de LCV. Zoveel slechter dan Theate kan het niet zijn, en ook Mechele is zeker geen certitude.Tja. Ik vind niet dat hij er recht op heeft. Het is niet goed genoeg. Als hij voor een ander land wilt spelen dat hij dat dan doet. Maar ik vind niet dat je op deze manier een plaats moet trachten op te eisen. Als hij vindt dat hij zijn plekje bij de rode duivels waard is, dan moet hij dat tonen op het veld. En bij Ajax moet je toch op zijn minst basisspeler zijn. Zelfs Mika Godts is niet eens zeker terwijl hij daar de bepalende speler is op dit moment. En het is ook niet dat we krap zitten qua nummer zes. De Cat en een fitte Lavia en zelfs Keita zou ik de voorkeur geven op Mokio en die zijn alle drie niet zeker. En Debast, Raskin, Onana en Witsel kunnen ook op die positie spelen.
Voor de rode duivels was het beter geweest als Mokio gewoon verdediger bleef natuurlijk. Linksvoetig profiel altijd interessant.
Zou ook denken dat een club daar niet per se mee bezig is idd.Enorm dom toch ook overdreven. Ja, af en toe die Afrika cup op een vervelend moment. Maar denk nu niet dat een ploeg nu pakweg een Sadiki niet gaat kopen omdat die soms naar de Afrika cup moet.
Helemaal mee eens dat we geen spelers moeten oproepen voor een groot toernooi omdat ze dreigen met over te stappen en Mokio is op dit moment niet klaar voor een selectie voor het WK. Alleen moeten we het ook niet over-romantiseren. Uiteraard zou in het ideaal beeld alle voetballers met trots en vanuit een eergevoel voor België spelen, maar als we daar op gaan hopen, gaan we snel terug naar de periode tussen 2003 - 2010. Je moet ze gewoon proberen te overtuigen binnen de mogelijkheden natuurlijk. Je moet zeker niet beginnen met financiële vergoedingen om een ander land te overtreffen, maar je moet ze wel kunnen overtuigen en perspectief aanbieden.Lijkt me juist een extra reden om hem niet op te roepen. Als je niet gemotiveerd bent om voor je land uit te komen kan je beter wegblijven.
Laat ons ook niet vergeten dat vanaf 2028 het tornooi ook maar om de 4 jaar zal plaatsvinden. Wat de hinder toch ook kleiner maakt.Sunderland kocht vorige zomer veel spelers die Afrika Cup zouden spelen, wat velen al als een potentieel probleem zagen voor tijdens de winter, maar kijk, het ziet er wel naar uit dat ze zich ruimschoots zullen redden. En spelers zoals Sadiki hun waarde is verder gestegen waardoor ze interessant zijn om eventueel door te verkopen ook omdat hij de transitie naar de Premier League goed verteerd heeft.
Hoeft toch niet per se financieel te zijn?Ik weet niet wat de voetbalbond nog meer zou moeten/kunnen doen bij een Mokio. Heeft de jeugdreeksen doorlopen en heeft zelfs al een cap versierd bij de A-kern, ondanks zijn nog zeer jonge leeftijd. Wordt ook nog steeds opgeroepen bij de U21.
Hij moet er nu gewoon voor zorgen dat hij écht een vaste waarde wordt bij Ajax en dan zullen de Rode Duivels ook weer volgen.
In gesprek gaan met hem, kan nooit geen kwaad uiteraard. Maar het zou maar al te gek zijn om hem (financiële) beloftes te maken.
Als hij toch wisselt naar Congo, dan kan het niet anders betekenen dan dat men hem daar een zeer fors bedrag betaald heeft, gezien hij dan pas in 2028 mag wisselen.
Hoeft toch niet per se financieel te zijn?
Mss geven andere bonden mss soms meer de indruk meer begaan te zijn met een speler.
Geen zicht hoe Manaert dat exact aanpakt, dus niet per se een uitspraak over de case Mokio.