De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Al bij al deftige match. Tielemans echt onze patron. Goeie match gespeeld. Pardo met wel een leuke invalbeurt. Smaakt naar meer.
Ik vond Tielemans tbh echt niks vandaag… die kan me bij de Duivels echt niet overtuigen.

Pardo wel goed ingevallen. Brengt toch veel meer energie dan CDK die nogal passief speelt bij de nationale ploeg.

Mooie assist van Hans en goed afgewerkt van Lukaku. Zal hem deugd doen.

Zal hem deugd doen inderdaad.

Oefenwedstrijd is een oefenwedstrijd, maar je kan ze toch altijd maar beter winnen. 0-2 op Kroatië is toch deftig.

Benieuwd of hij nu gaat vasthouden aan die 3-5-2

Ik vond Tielemans tbh echt niks vandaag… die kan me bij de Duivels echt niet overtuigen.

Pardo wel goed ingevallen. Brengt toch veel meer energie dan CDK die nogal passief speelt bij de nationale ploeg.

Mooie assist van Hans en goed afgewerkt van Lukaku. Zal hem deugd doen.
Waanzin. Tielemans was je beste middenvelder.

Los van het feit dat Tielemans echt wel dik ok was, waren vooral zijn stilstaande fases gewoon ronduit uitstekend.

Dikke invalbeurt van Pardo ook, heel veel energie en eigenlijk niks verkeerd gedaan.

Verdedigend hele match opvallend stabiel.

Aanvallend geregeld te onzuiver maar einde van beide helften toch wel dreiging/kansen.

De wissels draaiden wel goed uit. Kroatisch overwicht van al een dik kwartier na rust werd makkelijk uitgewist na de vele wissels.

Pardo en Hans toch wel goed ingevallen vooral.

Terug
Bovenaan