Hans Moleman
Well-known member
Nog een goaltje voor de Romme.
Zal hem deugd doen.
Zal hem deugd doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral dat! Wat een irritante commentator is dat zeg. Ik dacht dat Frank Raes erg was vroeger maar dit is nog dubbel zo ergKunnen we Aster muten?
Ik vond Tielemans tbh echt niks vandaag… die kan me bij de Duivels echt niet overtuigen.Al bij al deftige match. Tielemans echt onze patron. Goeie match gespeeld. Pardo met wel een leuke invalbeurt. Smaakt naar meer.
Waanzin. Tielemans was je beste middenvelder.Ik vond Tielemans tbh echt niks vandaag… die kan me bij de Duivels echt niet overtuigen.
Pardo wel goed ingevallen. Brengt toch veel meer energie dan CDK die nogal passief speelt bij de nationale ploeg.
Mooie assist van Hans en goed afgewerkt van Lukaku. Zal hem deugd doen.
Het begon bij Witsel. Een basisplaats lijkt me wel op zijn plaats.En Hansie met de perfecte bal!
Vind ik ook. Een echte leider vandaagWaanzin. Tielemans was je beste middenvelder.
Vond Raskin en KDB ook niet goed vandaag eigenlijk. Zal wel aan mij liggenWaanzin. Tielemans was je beste middenvelder.
ik denk dat zelfs Raskin Raskin niet goed vond, tbh.Vond Raskin en KDB ook niet goed vandaag eigenlijk. Zal wel aan mij liggen
Als ze alle drie zwak waren kan Tielemans nog altijd zowel zwak gespeeld hebben als de beste op het middenveld zijn. Iedereen gelijkVond Raskin en KDB ook niet goed vandaag eigenlijk. Zal wel aan mij liggen
Daar ga ik dan wel weer mee akkoord. Raskin komt te kort en De Bruyne is passé.Vond Raskin en KDB ook niet goed vandaag eigenlijk. Zal wel aan mij liggen