Hans Moleman
Well-known member
Italië wel heel lelijk. Winst zou ook heel onverdiend zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, ben zelfs na een paar herhalingen nog niet 100% zeker. Het had ook gewoon al lang 2-0 moeten zijn, die kansen van Benktib.. Italianen hebben geen enkele deftige uitgespeelde kans bijeengespeeld.Ik snap dat je als ref hiervoor penalty fluit, geen herhalingen, zijn arm met een beweging richting bal![]()
Dat telt enkel als je voor de rest geen beweging naar de bal maakt met uw arm of ge uw lichaam niet onnatuurlijk groter maakt, wat je hier toch echt niet kan zeggen.Dat is toch via hoofd op zijn schouder?
De statistieken zijn nochtans zo goed als in evenwicht?Italië wel heel lelijk. Winst zou ook heel onverdiend zijn.
Daarom dat scorebordjournalistiek rampzalig is heDe statistieken zijn nochtans zo goed als in evenwicht?
Inderdaad, België voor het grootste deel van de match gewoon de betere ploeg.Daarom dat scorebordjournalistiek rampzalig is he
Miljaarde, dik gejynxedPrachtige speler. De ster van de future cup.![]()
En deze heeft minder gelukZelfs bij de jeugd zijn ze al bezig met hun achterlijke aanlopen.Mag blij zijn dat die 'm nog binnentrapt.

Ik denk dat een VAR hier ook niet op terugkomt, tenzij hij hem echt niet zou raken met zijn hand. Maar gezien de positie waar die zich bevindt vrees ik dat het feit dat hij hem eerst met zijn hoofd raakt niet genoeg zou zijn.Verliezen door een dik onterechte penalty. Met VAR ging die toch nooit door?
Anderlechtdoelman he, nooit handig. En dan ojea ook nog. Het paarse penaltytrauma kost ons hier de titelWaarom hebben WIJ altijd zo'n pech???

Jawel. Het is gewoon penalty...Verliezen door een dik onterechte penalty. Met VAR ging die toch nooit door?
zonder die Ojea geraken we niets eens aan strafschoppenAnderlechtdoelman he, nooit handig. En dan ojea ook nog. Het paarse penaltytrauma kost ons hier de titel![]()
![]()
![]()