Silence
Well-known member
Heynen speelt bij Genk toch met Bangoura langs zich als echte 6?Als ge Raskin opzet, hadt ge imo ook Heynen kunnen opzetten. Maar de meer rust Heynen krijgt voor de PO'S de beter zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heynen speelt bij Genk toch met Bangoura langs zich als echte 6?Als ge Raskin opzet, hadt ge imo ook Heynen kunnen opzetten. Maar de meer rust Heynen krijgt voor de PO'S de beter zeker?
Dus blijft er dan vanaf..Was ook totaal niet een gevaarlijke aanval afbreken ofzo
Pfwoe, KDB... dat zijn toch enkele pijnlijke passes/acties kort na elkaar...
Elke corner dus 5 gele kaarten?Dus blijft er dan vanaf..
)Eerder een man die iets teveel op de sukkel is geweest met blessures, mede daardoor de leeftijd begint te voelen, te weinig matchritme heeft en hopeloos naar zijn beste vorm zoekt.Al het vuur/goesting is weg bij die man.
Raskin is ook geen 6 hé, Garcia heeft alleen Mokio als 6 mee ...Heynen speelt bij Genk toch met Bangoura langs zich als echte 6?
Speelt bij Glasgow toch altijd (als 1 van de 2) defensieve centrale middenvelder?Raskin is ook geen 6 hé, Garcia heeft alleen Mokio als 6 mee ...
Idd waarom kapte die zonet nog eens? Je bent je man voorbij dat was toch het hele doel van de actie. En dan toch terug.. ik begrijp dat dus ook nietDoku is toch ook ergerlijk hoor
Man voorbij en dan terug kappen, start again

Debast naast ervaren man alla Mechelen lijkt me op dit moment beste oplossingMechele-Smets lijkt me het beste duo, Faes en Debast moet je zelfs niet oproepen wat mij betreft