De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Wat een strakke voorzet, gewoon zijn knikker tegen zetten. Die voorzet doet me beetje denken aan Kroos zijn goal tegen Zweden op het WK 2018

Ik ben voorlopig toch licht positief over Garcia na deze helft.

Er lijkt al veel meer een idee in te zitten, zowel in balbezit als defensief. Het is niet bepaald opwindend voetbal, maar dat hoeft ook niet en dat kunnen we ook gewoon niet meer zo maar brengen met deze groep spelers. Zorgen dat de basis er staat (iets waar Tedesco eigenlijk nooit in geslaagd is met zijn herhaaldelijke experimenten). Maar bon, het is nog maar 1 helft natuurlijk :unsure:

Debast op die positie heeft voor- en nadelen. Voordeel is dat je er stiekem toch een extra verdediger opstaan hebt - handig wanneer we de bal niet hebben. Nadeel is dat hij opbouwend niet bepaald nuttig is.

Ik denk dat ik een andere match heb gezien tot dusver dan de criticasters hier en analist Jan Mulder.

Na een aarzelend begin hebben we match volledig overgenomen en staan we dik verdiend op voorsprong. KDB nog nooit zo veel zien lopen als nu bij de RD en Trossard speelt eindelijk ook nog eens goed.

Match is zoekend, maar wel onderhoudend.

Maar ze mogen bij VTM wel eens iemand anders dan Aster gebruiken, kerel zegt toch vaak dingen waar ik me aan erger.

Tweede helft is inderdaad maar slapjes. Verdiende De Winter niet, want was aan een goede match bezig.

Terug
Bovenaan