Zou blijkbaar interesse van Besiktas genieten, wat ook veelzeggend is..En scoort week na week de laagste ratings.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou blijkbaar interesse van Besiktas genieten, wat ook veelzeggend is..En scoort week na week de laagste ratings.
Niet echt, maar De Winter heeft nog geen minuten gemaakt bij Milan (anders zou ik inderdaad hem zetten) en Smets' bestaan was ik vergetenAch, ben je nu ook al op de Debast-bandwagon gesprongen?
Zeno is geen CV, daar maakt hij teveel foutjes voor. Als we dan toch met een typeploeg moeten beginnen spelen, laat ons dan gewoon gelijk met Theate/De Winter of Theate/Smets beginnen, beiden zijn intrinsiek beter op de CV dan Debast.
We gaan het ons nog beklagen als Garcia effectief kiest voor Debast als vaste CV, mark my words.

Dat valt wel mee. Ja, lager dan die naast hem, maar rond de 7-7.5 is gewoon goed he. Niet dat hij er per se in moet van mij.En scoort week na week de laagste ratings.
Oprechte vraag. Maar heb jij Debast dan al heel veel zien spelen naast de Rode Duivels?Zeno is geen CV, daar maakt hij teveel foutjes voor. Als we dan toch met een typeploeg moeten beginnen spelen, laat ons dan gewoon gelijk met Theate/De Winter of Theate/Smets beginnen, beiden zijn intrinsiek beter op de CV dan Debast.
We gaan het ons nog beklagen als Garcia effectief kiest voor Debast als vaste CV, mark my words.
Dat valt wel mee. Ja, lager dan die naast hem, maar rond de 7-7.5 is gewoon goed he. Niet dat hij er per se in moet van mij.
Mee eens, maar geldt dat niet ook voor Theate, De Winter en al de rest?Mechele scoort jaar na jaar ook 7-7.5, en toch komt die eigenlijk te kort.
Goeie rating scoren bij een topclub is gemakkelijk, wanneer je weinig onder druk komt. Debast heeft weinig goeie indrukken nagelaten als CV bij de Duivels, waar je een pak meer onder druk komt dan bij Sporting.
Haha, ja, Van Buyten. Hij had voor een reden de bijnaam 'Van Blunder'. Wat die soms uitgestoken heeft... En Vermaelen is meer geblesseerd geweest dan wat anders.Die jongens hebben allemaal, buiten Faes dan, het potentieel om degelijke subtoppers te worden. Veel meer kunnen we op dit moment niet verwachten, het is duidelijk dat er niet meteen iemand zit aan te komen die richting het niveau van Alderweireld, Vertonghen of Van Buyten zal gaan, laat staan naar dat van Kompany of Vermaelen.
En toch heeft Vermaelen 85 interlands gespeeld en was Van Buyten basisspeler bij oa Marseille en BayernHaha, ja, Van Buyten. Hij had voor een reden de bijnaam 'Van Blunder'. Wat die soms uitgestoken heeft... En Vermaelen is meer geblesseerd geweest dan wat anders.
En Kompany is trainer geraakt van Bayern, zonder echt palmares als trainer. Carrière maken doen ze niet allemaal op het veld, veel ernaast...En toch heeft Vermaelen 85 interlands gespeeld en was Van Buyten basisspeler bij oa Marseille en Bayern
Van Buyten was echt wel beter dan hetgene jij er nu van maakt, was niet zonder fouten maar was echt wel een goede speler. Zou meteen terug basis spelen.Haha, ja, Van Buyten. Hij had voor een reden de bijnaam 'Van Blunder'. Wat die soms uitgestoken heeft... En Vermaelen is meer geblesseerd geweest dan wat anders.
Van Buyten had inderdaad zijn beperkingen, een echte stopper zonder veel franjes. Had inderdaad die bijnaam Van Blunder, maar zou nu zoals je zegt eerste naam op het blad zijn in de verdediging. De realiteit is dat we zeer blij mogen zijn als een van onze jonge CV's zijn niveau haalt. Van Buyten overigens op het WK van 2014 een sterker toernooi gespeeld dan Kompany en co.Van Buyten was echt wel beter dan hetgene jij er nu van maakt, was niet zonder fouten maar was echt wel een goede speler. Zou meteen terug basis spelen.
Ik herinner mij hem vooral van het WK 2014, waar hij gewoon heel erg sterk was en beter dan Kompany en co. En daar was hij de ervaren speler.Van Buyten was vooral goed met een ervaren verdediger naast hem, zoals een Lucio bij Bayern. Als hij, zoals bij de Rode Duivels indertijd, zelf de ervaren man moest zijn liep het vaak mis met zijn blunders tot gevolg.
Op dat WK speelde hij inderdaad wel zijn beste matchen bij de Rode Duivels.Ik herinner mij hem vooral van het WK 2014, waar hij gewoon heel erg sterk was en beter dan Kompany en co. En daar was hij de ervaren speler.
Van Buyten heeft wat op zijn kerfstok. Maar die speelde dan ook samen met klotespelers en in zijn nadagen met jonkies.Haha, ja, Van Buyten. Hij had voor een reden de bijnaam 'Van Blunder'. Wat die soms uitgestoken heeft... En Vermaelen is meer geblesseerd geweest dan wat anders.