De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Ons gebrek aan vers bloed wordt zo pijnlijk duidelijk. Langzaam maar zeker zijn we top 10 onwaardig. Dik klote dat Onana geblesseerd is en Lavia ongeschikt is voor profvoetbal.

Ik zie maar weinig opties :

----------------------------CDK
Doku-------------------------------------------Trossard
-------------------------KDB
-------------Vanhoutte---------Tielemans
De Cuyper--------Theate---De Winter------------Seys
-------------------------Courtois

---------------------CDK------Trossard
Doku-------------------------------------------Fofana
-------------Vanhoutte---------KDB
De Cuyper--------Theate---De Winter------------Seys
-------------------------Courtois

Twee keer een ploeg zonder echt veel fysieke presence. Zwaar gemis van Lukaku, Onana en consoorten. Sabbe had er ook wel bij mogen zijn. Vanhoutte heb je echt nodig, ik schat hem hoger in dan Raskin en het is de noodzakelijke DM. Eerlijk is eerlijk, Heynen had moeten opgeroepen worden voor deze positie. Geen idee wat Batshuayi bij de selectie doet, aanvallers hebben we genoeg.

Het is echt een heel licht middenveld.

Moest Vermant zich niet geblesseerd hebben, acht ik de kans wel reëel dat hij opgeroepen werd in de plaats van Batman.
Batsman is nu de makkelijke oplossing omdat het toch maar ter vervanging is van Lukaku. Al had het natuurlijk wel leuker geweest om een jonge spits te zien (maar ja, wie dan inderdaad ... )

Godverdikke, had nog niet eens door dat Onana geblesseerd was. Pfft, de spoeling is echt te dun.

@Marsu tegen die ploegen zou je in theorie zelfs met een driehoek Vanaken - De Bruyne - Tielemans moeten wegkunnen, maar bon.

Godverdikke, had nog niet eens door dat Onana geblesseerd was. Pfft, de spoeling is echt te dun.

@Marsu tegen die ploegen zou je in theorie zelfs met een driehoek Vanaken - De Bruyne - Tielemans moeten wegkunnen, maar bon.
Heb je gelijk in, maar het zou leuk zijn moest de trainer eens nadruk leggen op balans en de verhoudingen/rollen eens duidelijk maken. Ook tegen dit soort ploegen geven we veel te veel weg.

Je hebt het over de speler die al heel zijn carrière de tweede keepers van de nationale ploeg tot wanhoop brengt omdat hij er op staat elke match te spelen ...
De eerste jaren met Mignolet ja, nu toch al met grote regelmaat afgehaakt wegens een "blessure" om erna doodleuk bij Real in de goal te staan.

Hopelijk gedragen door de groep ...

In een ideale wereld is die eigenlijk niet eens basisspeler :unsure:
:sop:

Indrukwekkend seizoen achter de rug bij Aston Villa. En iemand met natuurlijk leiderschap.
Zie niet in waarom die geen basismateriaal zou zijn. Een middenveld Lavia - KDB - Tielemans past voor mij gerust in een ideale wereld.

Goed ja, gigantisch onderschatte speler op dit forum. Waar we ooit de waanzinnige uitspraak "debielemans" zagen passeren.

Indrukwekkend seizoen achter de rug bij Aston Villa. En iemand met natuurlijk leiderschap.
Zie niet in waarom die geen basismateriaal zou zijn. Een middenveld Lavia - KDB - Tielemans past voor mij gerust in een ideale wereld.

Goed ja, gigantisch onderschatte speler op dit forum. Waar we ooit de waanzinnige uitspraak "debielemans" zagen passeren.
Zeker akkoord, maar hij heeft in zijn eerste seizoen bij Villa het heel moeilijk gehad om zich te profileren, niets lijkte meer te lukken. Heeft zich ondanks Douglas Luiz in de ploeg geknokt en houdt nu na het vertrek van die laatste wel dat middenveld overeind. Villa kent wel een zeer slechte seizoensstart, zelfs thuis dramatisch verliezen maar kan je moeilijk aan hem verwijten. Lijkt mij een soort deconfiture na een heel zwaar seizoen en Rogers en Watkins hopeloos uit vorm.

Ik onderschat hem helemaal niet, maar Tielemans heeft het "probleem" dat ie zowel op de 6, de 8 en de 10 kan uitgespeeld worden, en dat op elk van die posities je - in een ideale wereld, waar de Lavia's enzo niet permanent geblesseerd zijn - spelers hebt die beter zijn dan hem. Als Lavia, Onana en De Bruyne fit en in vorm zijn, dan zit Tielemans voor mij altijd op de bank. Dat doet niets af van zijn waarde, alleen dat er andere spelers zijn die ik beter inschat. Zij het individueel, zij het binnen het spel van de Duivels.

Zeker akkoord, maar hij heeft in zijn eerste seizoen bij Villa het heel moeilijk gehad om zich te profileren, niets lijkte meer te lukken. Heeft zich ondanks Douglas Luiz in de ploeg geknokt en houdt nu na het vertrek van die laatste wel dat middenveld overeind. Villa kent wel een zeer slechte seizoensstart, zelfs thuis dramatisch verliezen maar kan je moeilijk aan hem verwijten. Lijkt mij een soort deconfiture na een heel zwaar seizoen en Rogers en Watkins hopeloos uit vorm.
Mja, toch vooral dat laatste seizoen bij Leicester dat een regelrechte ramp was. Bij Villa zich, zoals je zegt mooi in de ploeg geknokt.

Benieuwd of hij volgende zomer nog die extra stap kan zetten, als hij de lijn wat kan doortrekken.

Terug
Bovenaan