Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, wanneer gaan we daar eindelijk eens wat deftige mensen voor zoeken. Maar goed, zelfs Olivier Deschacht is daar assistent (geweest?).En dat wordt dan mismeestert door een sukkel als Swerts.
Voila, en Lammens staat vandaag in de basisJari De Busser is ook goed bezig bij Go Ahead, waarom krijgt die geen selectie i.p.v. een bankzitter als Lammens bvb?

Wat een clickbait weerWas Bounida daar de vorige keer niet bij trouwens?
Edit: https://www.voetbalkrant.com/nieuws...ounida-zaait-twijfel-tussen-belgie-en-marokko
Zucht.
. Geen idee of hij twijfelt, dat kan best, maar dat sites zoals Voetbalkrant hier een "artikel" over moet maken is behoorlijk lachwekkend.
Zou een zeer spijtig zaak zijn, kapitein etc geweest in de jeugd.Bounida is ineens niet meer geselecteerd voor de beloften, heeft op zijn instagram al zijn verwijzingen (foto's) naar België verwijderd en komt met het ophemelen van de prestaties van Marokko. En dat komt allemaal ineens samen.
Ik vrees toch dat Voetbalkrant gelijk heeft. Ik vind Voetbalkrant eigenlijk ook wel iets tussen clickbait en echte media in, wat anders dan zo'n Voetbalprimeur of zo. VK heeft nog wel echte vaste werknemers die echt naar persconferenties gaan en matchen gaan bekijken en wat proberen te netwerken.
Zit die met zijn socials bij Sporthouse?Zou een zeer spijtig zaak zijn, kapitein etc geweest in de jeugd.
Reken dit al maar als 90% confirmed want ik heb zijn insta nog niet bekeken maar ik vermoed dat het al vol giftige taal zal staan van Belgen vs circlejerk van Marokkaanse fans en dan is je perceptie al snel aangepast.
Plus wij selecteren zelden pril voor onze A-ploeg terwijl Marokko al die kerels al een selectie geeft op hun 18-19 na amper minuten in het eerste elftal. Ik kan me niet eens inbeelden hoeveel nonkels etc door het dolle heen gaan als die kerels de kans krijgen om voor Marokko te spelen, giga druk. Ik vrees dat het schip dus reeds verzonken is, tenzij je nu met hem gaat praten en hem een plaatje schildert dat hij straks samen met zijn maatje Mokio kan spelen voor België ofzo maar dat is waarschijnlijk niet veel waard vs volwaardige A-speler te kunnen zijn bij Marokko vanop vroege leeftijd.
Talbi was zelfs al weg nog voor die bij ons met de beloften meedeed denk ik. En die heeft de hele tijd in België vertoefd. Maar goed, dat was ook een fout van de nationale bond om daar te weinig mee in contact te zijn.
Als je dan ziet dat bvb Degreef of Mathis Servais of zelfs nog Sternberg/Idumbo dan kan je toch evengoed Bounida oproepen als je weet dat dit een impact heeft op zijn keuze...“Het is puur een sportieve keuze”, stelt Swerts. “Tijdens de vorige interlandperiode waren er een aantal jongens door blessures en lastminute-transferbeslommeringen niet bij. Die waren nu wel beschikbaar, waardoor de keuze om Bounida niet op te roepen puur te maken heeft met de profielen die we ter beschikking hadden en met de concurrentie op zijn positie. Dat hebben we ook zo aangegeven bij Rayane zelf.”
Vooral op de 10, maar zou ook op de flanken kunnen spelen.Wat is de positie van Bounida, is dat een nieuwe Kevin de Bruyne of waar speelt die?