De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Zweden toch ook niet hun beste generatie momenteel precies... Nog maar 1 punt in hun groep en nu zelfs thuis 0-1 aan het verliezen tegen godbetert Kosovo.

Meunier mag blij zijn met zijn goal want voor de rest verdedigend belachelijk slecht. Heft steeds buitenspel op, staat keer op keer te ver van zijn man, heeft 0 reactiesnelheid, op hoekschoppen laat ie steeds zijn man lopen,...

Doku wel weer heel belangrijk maar zowel Trossard als Debruyne vergeten het af te maken

Hopen dat ze snel de 1-3 kunnen maken, anders gaan we nog een helftje bibberen...

Maar op zich hebben we aan een gelijkspel genoeg, zeker? Of vergis ik me?

Hopen dat ze snel de 1-3 kunnen maken, anders gaan we nog een helftje bibberen...

als we dan alles nog winnen gaan we 1ste zijn op basis van doelsaldo als Noord-Macedonia ook nog alles wint (laatste speeldag moeten zij nog tegen Wales)

Met winst hebben we volgende interlandperiode genoeg aan 4/6, bij gelijkspel moeten we 6/6 halen om groepswinnaar te worden.

Maar die interlandperiode is tegen Kazachstan en Liechtenstein dus ik ga wel uit van die 6/6. Enkel bij verlies hebben we het zelf niet meer in de hand om groepswinnaar te worden.

Godverdomme Doku... wat een match zeg!
Goh die deed vrijdag exact hetzelfde hoor, alleen stonden er toen wat meer Noord-Macedoniërs in de backlijn tussen of reageerden de ploegmaats wat laks.

Maar dan vanop de andere kant.

Die jongen steekt er met kop en schouders bovenuit, en zorgt zowat in zijn eentje voor elke gevaarlijke situatie.

Terug
Bovenaan